Fluke Finland Oy

Fluke® Ti110 ja Ti125 teollisiin ja kaupallisiin sovelluksiin, TiR110 ja TiR125 rakennusten vianhakusovelluksiin ja Ti100 yleiskäyttöön

Lehdistötiedote   •   Maalis 06, 2012 11:23 EET

Numero: 2897-FI

HETI JULKAISTAVAKSI

Uusien Fluke-lämpökameroiden luokkansa parhaat tarkennus- ja ergonomiaominaisuudet sekä ainutlaatuinen kestävyys mullistavat lämpökuvausmarkkinat

Everett, Washington – Fluke Corporation, maailman johtava kannettavien elektronisten testaus- ja mittauslaitteiden valmistaja, esittelee viisi uutta lämpökameraa, joiden tehokkaat ja helppokäyttöiset ominaisuudet nopeuttavat ja tehostavat analysointi- ja vianhakutehtäviä.

Lämpökamerat sisältävät mm. seuraavat ominaisuudet:

• IR Optiflex™ -tarkennusjärjestelmä
    Automaattitarkennus sekä manuaalinen tarkennus lähikuvia varten. IR Optiflex nopeuttaa ja helpottaa tarkkojen ja terävien kuvien ottamista.
  • IR-Fusion®-tekniikka
    Alan ainoat IR-Fusion-lämpökamerat. Fluken patentoitu tekniikka yhdistää digitaali- ja infrapunakuvat yhdeksi kuvaksi, jonka avulla ongelma-alueiden dokumentoiminen onnistuu vaivatta.
  • Käyttö yhdellä kädellä
    Täydellisesti käteen sopiva laite painaa vain 0,7 kg, ja kaikki sen painikkeet ovat peukalon ulottuvilla. Keveyden ansiosta kuvia on helppo ottaa pysty- tai vaakasuunnassa ja käyttää pitkiäkin aikoja käsien väsyttämättä.
  • Vankka rakenne
    Fluke-lämpökamerat on valmistettu kestämään kaikissa työolosuhteissa – tiedätkö muita kameroita, jotka kestävät pudotuksen 2 metristä?
  • Useita videotallennustiloja
    Tarkennusvapaa näkyvän valon video- ja IR-Fusion-infrapunavideo-ominaisuudet. Seuraa prosesseja pitkällä aikavälillä, analysoi ongelmia kuva kuvalta ja luo infrapunavideoraportteja.

• IR PhotoNotes™
    Liitä jopa kolme digikuvaa kuhunkin lämpökuvatiedostoon ja pidä kirjaa laitemalleista, nimikilvistä ja muista hyödyllisistä tiedoista.
  • Sähköinen kompassi
    Merkitse ongelmakohdat tallentamalla kompassilukemia lämpökuvaan.
  • SmartView®-infrapuna-analyysi- ja raportointiohjelmisto
    Ammattilaistasoinen analysointi- ja raportointityökalu lämpökuvien tarkasteluun, kommentointiin ja muokkaamiseen. Sisältyy toimitukseen, rajoittamaton käyttöoikeus, ilmaiset päivitykset.

Saatavilla viisi mallia eri sovelluksiin, hintaluokkiin ja useiden käyttäjäryhmien tarpeisiin

• Ti110 ja Ti125 soveltuvat laitosteknikoille, LVI-ammattilaisille ja sähköasentajille, jotka huoltavat ja tarkastavat sähkökäyttöisiä ja mekaanisia laitteita ja komponentteja.
  • TiR110 ja TiR125 soveltuvat rakennus- ja energiatarkastusten ammattilaisille eristys-, vuoto- ja kosteusongelmien sekä rakennevikojen arviointiin ja raportointiin.

Ti110, Ti110, Ti125, TiR110 ja TiR125 sisältävät IR-OptiFlex-tarkennusjärjestelmän, IR-PhotoNotes-huomautusjärjestelmän ja tarkennusvapaan videotoiminnon, IR-Fusion-tekniikan sekä SmartView-ohjelmiston.

• Ti100 yleissovelluksiinkestävä ja helppokäyttöinen ratkaisu kustannustietoisille ammattilaisille.

Fluke-lämpökameroiden mukana toimitetaan AC-verkkolaite, älykäs litiumioniakku (Ti125- ja TiR125-malleissa kaksi akkua, muissa malleissa yksi), USB-kaapeli kuvien siirtämiseen suoraan tietokoneeseen, SD-muistikortti, kova kantolaukku, pehmeä kantolaukku, säädettävä rannehihna (vasen- tai oikeakätisille) ja käyttöohjeet (5 painettua ja 18 sähköistä kieliversiota). Ti125- ja TiR125-mallien mukana toimitetaan lisäksi kaksipaikkainen latausteline, monitoimi-USB-muistikortinlukija ja erillinen pitkä USB-kaapeli videoiden suoratoistoa varten.

Tietoja Flukesta

Vuonna 1948 perustettu Fluke Corporation on ammattikäyttöön tarkoitettujen kompaktien elektronisten testauslaitteiden markkinajohtaja. Fluken asiakkaat ovat teknikkoja, insinöörejä, sähköasentajia sekä metrologeja, jotka asentavat, huoltavat ja valvovat teollisia sähkö- ja elektroniikkalaitteita sekä kalibrointiprosesseja. Fluke on Fluke Corporationin rekisteröity tavaramerkki Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. Tekstissä mainitut yritysten ja tuotteiden nimet voivat olla omistajiensa tuotemerkkejä. Lisätietoja saat Fluken web-sivustosta, www.fluke.fi