Tura Scandinavia Finland AB

Gear By Carl Douglas julkaisee Bluetooth näppäimistön iPad:lle

Lehdistötiedote   •   Helmi 14, 2013 10:02 EET

Gear By Carl Douglas julkaisee uWright - monipuolisen Bluetooth näppäimistön iPad 2, 3 ja 4:lle. Kevyen painon ja ohuen alumiinirungon ansiosta näppäimistöä on helppo kuljettaa mukana. Näppäimistössä on magneetti, jonka avulla voit taittaa näppäimistön tukevasti iPad:iin kuljetuksen ajaksi ja se suojaa näyttöä naarmuilta ja kolhuilta. Voit asettaa iPad:in pysty tai vaaka asentoon, joten se sopii moneen eri käyttötarkoitukseen. Näppäimistössä on on/off toiminto, jonka kautta myös iPad menee lepotilaan. Näppäimistö on suunniteltu pohjoismaisille markkinoille. uWright näppäimistössä on myös toimintonäppäimiä mm. musiikinhallinta, äänenvoimakkuus, koti, etsi, kuvaesitys. Gear By Carl Douglas maahantuoja on Tura Scandinavia AB.

Tekniset tiedot
- Langaton Bluetooth 3.0 näppäimistö.
- Ohut alumiinirunko antaa lisäsuojaa.
- Yhteensopiva iPad® 2/3/4.
- Integroitu jalusta, jonka avulla voit työskennellä pysty ja vaaka asennossa.
- Sisäänrakennettu litiumakku. Kesto n. 100 tuntia/lataus.
- Micro USB portti akun lataukseen.
- Toimintonäppäimiä mm. musiikinhallinta, äänenvoimakkuus, koti, etsi, kuvaesitys.
- Kevyt paino, hiljaiset näppäimet, vesi-ja pölytiivis.
- Energiaa säästävä näppäimistä lepotoiminnalla.
- Toimii myös iPhone®.
- Pakkaus sisältää:  uWright näppäimistö, USB johto ja käyttöohjeet.

Tuotenumero: 659001 – Gear By Carl Douglas uWright Keyboard

Lisätietoa – Tura Scandinavia AB, Finland
Puh: +358 (0) 207 600 950 ▪ E-mail: finland@turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.