Tura Scandinavia Finland AB

Gear By Carl Douglas RAZZ Langaton musiikki vastaanotin

Lehdistötiedote   •   Touko 02, 2013 11:01 EEST

Gear By Carl Douglas julkaisee langattoman musiikki vastaanottimen ’RAZZ’. Kyseessä on pieni Bluetooth vastaanotin, joka laitetaan telakointiaseman 30-pin liittimeen ja näin voit kuunnella musiikkia langattomasti millä tahansa älypuhelimella, jossa on Bluetooth toiminto. Kanto alue on 10 metriä. Gear By Carl Douglas maahantuo Tura Scandinavia AB.

Gear By Carl Douglas - Make Phones Look Good!

Tura.nr: 659004 – Gear By Carl Douglas RAZZ, Wireless Music Receiver

Lisätietoa – Tura Scandinavia AB, Finland
Puh: +358 (0)207 600 950
E-maii: finland@turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.