Tura Scandinavia Finland AB

Gear By Carl Douglas tuo markkinoille uuden Calypso Mini langattoman kaiuttimen

Lehdistötiedote   •   Huhti 15, 2013 09:38 EEST

Nyt voit kuunnella musiikkia missä tahansa. Gear By Carl Douglas tuo uuden langattoman Calypso kaiuttimen markkinoille
.

Calypso on laadukas ja antaa hyvän äänenlaadun pienestä koosta huolimatta. Kaiuttimessa on Bluetooth  sekä 3,5mm aux liitäntä Soittoaika yhdellä latauksella on 5 tuntia bluetoothin kautta tai 7 tuntia aux -liitännällä. Kaiutinta on saatavilla kahdella väri vaihtoehdolla, valkoisena tai mustana.

Gear By Carl Douglas –Make Sound Look Good.
Gear By Carl Douglas luo tuotteita trenditietoisille ihmisille.

Tekniset tiedot:
- Virtalähde: 1 x 1.8 W
- Frekvensialue: 20Hz-20kHz
- Akku Li-ion: 3.7 V / Akunkapasiteetti 500 mAh /Akun latausvirta: 5V
- Latausaika: 3 tuntia maksimi
- Sisäänrakennettu 3.5 mm plugiaukko
- Soittoaika: 5 tuntia Bluetooth / 7 tuntia 3,5 mm plugi johdolla
- Kaiutin elementit: 40mm, 4 Ohm, 3W
- Mitat: 90 x 63mm
- LED: Sininen valo
- Kantavuus: 10 m
- Työ frekvenssi: 2.40-2.480 GHz
- Bluetooth: V3.0

Tuotenro: 659005 – Gear By Carl Douglas Calypso – Valk.
Tuotenro: 659006 – Gear By Carl Douglas Calypso - Musta

Lisätietoa – Tura Scandinavia AB, Finland
Puh: +358 (0) 207 600 950
E-mail: finland@turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.