Tura Scandinavia Finland AB

Gear By Carl Douglas uudet iPhone 5 kuoret

Lehdistötiedote   •   Huhti 29, 2013 16:00 EEST

Gear By Carl Douglas julkaisee tänään uuden suojakuori valikoiman iPhone 5:lle. Valikoimaan kuuluu kymmenen erilaista mallia. Puhelin on hyvin suojattu ja takaosassa on aukko kameralle. Kaikkia malleja on varastossa ja ovat heti toimitettavissa. Gear By Carl Douglas maahantuo Tura Scandinavia AB.

Gear By Carl Douglas - Make Phones Look Good!

Tura.nr: 658901 - iPhone5 kuori Niitti musta
Tura.nr: 658902 - iPhone5 kuori Niitti valkoinen
Tura.nr: 658903 - iPhone5 kuori Sydän
Tura.nr: 658904 - iPhone5 kuori Risti
Tura.nr: 658905 - iPhone5 kuori Kruunu
Tura.nr: 658906 - iPhone5 kuori Lippu USA
Tura.nr: 658907 - iPhone5 kuori Lippu Iso-Britannia
Tura.nr: 658908 - iPhone5 kuori Kristalli valkoinen
Tura.nr: 658909 - iPhone5 kuori Kristalli pinkki
Tura.nr: 658910 - iPhone5 kuori Kristalli hopea

Lisätietoa – Tura Scandinavia AB, Finland
Mobiltelefon: +358 (0)207 600 950 ▪ E-mail: finland@turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.