Unibet Suomi

George Clooney ja Daniel Day-Lewis Golden Globe-kuninkaiksi

Lehdistötiedote   •   Joulu 18, 2009 16:23 EET

Peliyhtiö Unibet uskoo, että eniten Golden Globe -ehdokkuuksia kerännyt elokuva Up in the Air lunastaa palkintolupaukset tammikuussa pidettävässä Gloden Globe -juhlassa. George Clooneyn tähdittämä Up in th Air kertoo miehestä, joka antaa työkseen potkuja. Unibetin mukaan elokuva on todennäköisin valinta parhaaksi draamaelokuvaksi ja Clooneyta odottanee parhaan miespääosan palkinto samassa sarjassa.

Unibet uskoo, että myös toiseksi eniten Golden Globe -ehdokkuuksia kerännyt, Daniel Day-Lewisin tähdittämä musikaalielokuva Nine tulee olemaan yksi illan menestyjistä.

Golden Globet eli Kultainen maapallo -palkinnot jaetaan 17. tammikuuta Los Angelesissa. Palkinnot jakaa Hollywoodin ulkomaisten toimittajien yhdistys. Kultaisten maapallojen on yleensä arvioitu antavan viitteitä myös Oscar-voittajista.

Golden Globe –palkintojen kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.