Editor Helsinki Oy

Get Motivated goes Russia with KHL -huippuseminaari 4.3.2014 - äänessä Roman Rotenberg, Karri Kivi ja Jukka Hienonen

Lehdistötiedote   •   Tammi 24, 2014 10:06 EET

Mitä opittavaa bisneksellä on huippu-urheilusta? Mitä huippu-urheilusta voi soveltaa yrityselämään ja johtamiseen? Miten rakennat menestyvän organisaation ja pidät tiimisi huippukunnossa? Muun muassa näihin kysymyksiin löytyy vastauksia Pietarissa 4.3.2014 järjestettävässä Get Motivated -huippuseminaarissa.

Suomessa menestyksekkäästi Hartwall Areenalla järjestetty Get Motivated -huippuseminaari saa nyt jatkoa Pietarissa, kun NHL:n huippuseuroissa toteutettu konsepti yritysten ja urheiluseurojen välisestä businessvalmennusyhteistyöstä toteutetaan suomalaisvoimin Venäjällä.

Awara Eduhouse Training ja Johtajatiimi toteuttavat Sothsin talviolympialaisten jälkimainingeissa seminaarin, jossa pääpuhujina toimivat kivenkovat ammattilaiset: Gazprombankin varapääjohtaja ja KHL-seura SKA Pietarin markkinointijohtaja Roman Rotenberg, valmentajasensaatio Karri Kivi, SRV:n toimitusjohtaja Jukka Hienonen, Stockmannin ulkomaan toimintojen kehitysjohtaja Lauri Veijalainen sekä yritysvalmentaja, Bisnesatleetti-konseptin luoja Mika D. Rubanovitsch. Päivän ohjelmassa on myös Suomen Olympiakomitean ylilääkäri Harri M. Hakkaraisen puheenvuoro ja sokerina pohjalla Karri Kiven odotettu puheenvuoro "Miten rakensin yksilöistä voittajajoukkueen. - Voimme tarjota asiantuntevan puhujakaartin, jolla on todella mielenkiintoisia näkemyksiä tarjottavanaan suomalaiselle yritysjohdolle, Awara Eduhouse Trainingin toimitusjohtaja Jukka Vento toteaa.

Liike-elämä kohtaa huippu-urheilun

Get Motivated -seminaarissa liike-elämä kohtaa huippu-urheilun. Mitä opittavaa bisneksellä on huippu-urheilusta, entä toisin päin? Miten rakennat menestyvän organisaation ja pidät tiimisi kunnossa niin psyykkisesti kuin fyysisesti? Mitä huippu-urheilusta voi järkevästi soveltaa yrityselämään ja johtamiseen? -Liikkeenjohdon suurimpia haasteita tänä päivänä on motivoida yksilösuorittajat toimimaan osana kokonaisuutta. Yritysjohtajan keskeinen roolihan on rakentaa yksilöistä joukkue, joka toteuttaa yrityksen strategiasta lähteviä tavoitteita ja vie ne käytäntöön. Mutta miten se tehdään? Tilanne on hieman samankaltainen kuin Jukka Jalosella, joka toimii yhden Venäjän nimekkäimmän jääkiekkojoukkueen valmentajana. Hänenkin suurin haasteensa on rakentaa venäläisistä yksilöistä ja tähdistä hyvä joukkue. Siksi uskon, että seminaaripäivän anti on osallistujille todella mielenkiintoinen ja antoisa. Seminaari tarjoaa osallistujille myös ainutlaatuisen elämyksen, sillä päivä huipentuu KHL-otteluun, jossa Jukka Jalosen valmentama SKA Pietari kohtaa Hannu Jortikan Ugra Khanty-Mansiyskin, Vento kertoo.

Uudenlaista palveluvientiä Venäjälle

Awara Eduhouse Training on Venäjällä toimiva valmennusyritys, jonka taustalla ovat suomalainen koulutusyritys Eduhouse Oy ja venäläinen konsultointiyritys Awara Group. Eduhouse aloitti vuonna 2013 rohkean laajentumisprosessin viemällä Suomen markkinoilta tutun koulutuskonseptin Venäjän kasvaville markkinoille. Kansainvälisessä taloudessa olevasta epävarmuudesta huolimatta Eduhousen johdolla on uskoa kansainväliseen palveluvientiin, ja Vennon mukaan nyt järjestettävä seminaari on lähtölaukaus vastaaville tapahtumille Venäjällä. - Arvioimme luonnollisesti tapahtuman vaikuttavuuden, mutta tavoitteenamme on luoda tästä konsepti, jota voimme jatkossa tarjota laajemminkin Venäjän markkinoille, Vento toteaa lopuksi.

Haastattelupyynnöt ja lisätietoja:
Eduhouse Trainings, toimitusjohtaja Jukka Vento: 0500 845 315, jukka.vento(a)awaraeduhouse.com

Tapahtumatiedot: Get Motivated goes Russia with KHL game 4.3.2014, Sokos Hotel Palace Bridge Ilmoittaudu tästä

Awara Eduhouse Training on Venäjällä toimiva valmennusyritys, jonka taustalla ovat venäläinen Awara Group ja suomalainen Eduhouse Oy. Awara Group on yksi merkittävimpiä konsultointi- ja valmennuspalveluja tarjoava yritys Venäjällä, Eduhouse suomalainen yritysvalmennusyhtiö, joka on toiminut alalla reilut kymmenen vuotta. Näiden kahden yhtiön yhdistettyä voimansa on syntynyt yhteisyritys Awara Eduhouse Training, joka tarjoaa koulutus-, valmennus- ja tapahtumapalveluita Venäjän markkinoilla toimiville yrityksille.

Lisätietoa tiedotteesta: Editori.fi

Editori Helsinki Oy -yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Vastaava tuottaja Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi