Gigaset Communications Sverige AB Suomi

Gigaset A400 - Tärkeimmät toiminnot käyttäjäystävällisessä muodossa

Lehdistötiedote   •   Syys 13, 2010 12:25 EEST

​Gigaset A400 sopii niille, jotka arvostavat ennen kaikkea käyttäjäystävällisyyttä eivätkä kaipaa monia hienouksia. Malliin mahtuvat kuitenkin tärkeimmät ja välttämättömimmät toiminnot, jotka tekevät puhelusta sujuvan ja huolettoman. Puhelimen muotoilun tunnusmerkkejä ovat miellyttävän harmoniset linjat.

Gigaset A400 -puhelimessa on sisäisellä viiden säädön äänenvoimakkuudella varustettu kaiutin, selkeä näyttö ja valaistu näppäimistö. Puhelimen yksinkertaisissa ja selkeissä valikoissa siirrytään nelisuuntaisella siirtymisnäppäimellä. Gigaset A400:n muotoilulle onkin ominaista juuri yksinkertaisuus, selkeys ja tarkkuus, mikä osaltaan tukee käyttäjäystävällisyyttä. Osoitteistossa on 80 osoitepaikkaa, ja puhelin tallentaa muistiinsa 25 viimeksi soitetusta puhelusta numeron, nimen ja puhelun pituuden. Puhelimeen voidaan ohjelmoida yhdeksän pikavalintaa. Gigaset A400 A -mallissa on myös sisäinen puhelinvastaaja niille, jotka sitä tarvitsevat. Sisäinen puhelinvastaaja voi tallentaa jopa 25 minuutin viestin, ja viestien toistoa voidaan hallita sekä luurista että tukiasemasta. Valmiustila on 200 tuntia ja keskusteluaika 20 tuntia. Puhelin on varustettu Gigasetin energiaa säästävällä ECO DECT -tekniikalla, joka vähentää tehokkaasti sähkönkulutusta. ECO-tilassa luurin ja tukiaseman välinen sähkönkulutus vähenee peräti 80 %, myös keskustelujen aikana. Mitä lähempänä tukiasemaa olet, sitä vähemmän energiaa kuluu.

Tuote tuodaan markkinoille syksyllä 2010, ja sen hinnaksi tulee 45 euroa.

Lisätiedot, lehdistönäytteet tai testikappaleet:

Titti Hagenfeldt, Marketing Manager

Gigaset Communications Sweden AB, sähköposti: titti.hagenfeldt@gigaset.com +46 73-982 95 34