visibility.group FI

​GNP Energy tuo vihreän energian Suomeen

Lehdistötiedote   •   Helmi 14, 2020 18:44 EET

Ympäristöystävällinen GNP Energy

Meidän luontoa kuormittavalla elämäntyylillämme on pysyvä vaikutus maapalloon. Jos jatkamme nykyisenmukaista kulutusta, tuleville sukupolville ei riitä luonnonvaroja ja nykypäivänä saatavilla olevat resurssit loppuvat kesken. Energian tuotannossa on tästä johtuen ajateltava tulevaisuutta ja ohjattava ihmisten elämää ympäristöystävällisempään suuntaan.

Katoavien luonnonvarojen säästäminen on GNP Energy toiminnan ytimessä. Yrityksen avulla voit vastaanottaa vihreää energiaa pienemmiltä tuottajilta, taistella ilmastonmuutosta vastaan ja tukea vihreän energian tuotannon kestävää kehitystä.

GNP Energy: vihreyttä kotitalouteesi

GNP Energy-palvelu mahdollistaa useiden erilaisten ratkaisujen väliltä valitsemisen. Voit esimerkiksi valita ympäristöystävällisen Green Supplement-sähkösopimuksen. Jos valitset Green Supplement-vaihtoehdon, yritys sitoutuu tuottamaan vihreää, uusiutuvaa energiaa kotitaloutesi kuluttaman energian verran.

Tämä antaa valmistajille myös syyn korvata vanhat virtalähteet uusilla ja kestävämmillä vaihtoehdoilla, mikä on tulevaisuuden ja kestävän kehityksen kannalta parempi ja luontoystävällisempi tapa tuottaa energiaa.

Green Supplementin avulla et välttämättä saa vihreää energiaa kotiisi, mutta varmistat, että vihreän energian tuotanto ja toimitus pysyvät käynnissä. Valmistajia kannustetaankin tästä johtuen toimittamaan vihreää energiaa.

GNP Energy - riippumaton ja itsenäinen

GNP Energy on itsenäinen ja riippumaton yritys, jonka päämäärä on kasvaa ja taistella sähköalaa dominoivien ja maapallon resursseja kuormittavien suuryritysten kanssa. Huolimatta siitä, että GNP Energyn toiminta Suomessa on toistaiseksi vähäistä, GNP Energy on kasvava ja kehittyvä yritys.

Norjalainen GNP Energy on pian alansa neljänneksi suurin yritys Pohjoismaissa. Se toimii tällä hetkellä paitsi Suomessa ja Norjassa, myös Tanskassa ja Ruotsissa.

Uusiutuvaa energia ja GNP Energy

Koska suurin osa Norjassa tuotetusta energiasta tulee vesivoimalla, GNP Energyn kanssa tehty sähkösopimus tarkoittaa, että sinulle toimitetaan uusiutuvaa energiaa. Vihreä lisäys tarkoittaa, että tuet samanaikaisesti uusia uusiutuvan energian tuottajia, jotka eivät vielä taloudellisesti pysty seisomaan omilla jaloillaan.

Uusiutuva energia on merkittävä askel kestävämmän ja luontoa säästävän elämäntyylin rakentamiseksi. Uusiutuvia energialähteitä ei vapauteta, mikä tarkoittaa, että voimme jatkaa niiden käyttöä. Uusiutuvalla energialla ei myöskään ole samoja vaikutuksia maapalloon ja luonnonvaroihin kuin esimerkiksi fossiilisilla polttoaineilla. GNP Energyn avulla voitkin suunnata kohti vihreämpää, ympäristöystävällisempää tulevaisuutta.