visibility.group FI

GNP Energy tuo mukanaan uusiutuvan energian

Lehdistötiedote   •   Helmi 14, 2020 17:30 EET

Luontoa rakastava GNP Energy

Ihmisten maapallon resursseja kuormittavalla elämäntyylillä on pysyvä vaikutus ympäristöömme. Jos jatkamme kulutusta nykyiseen malliin, tulevaisuuden sukupolvien elämä maapallolla tulee olemaan haasteellisempaa ja luonnonvarat loppuvat kesken.

Luonnonvarojen säästäminen on GNP Energyn toimintaa ajava periaate. GNP Energyn avulla voit saada vihreää energiaa pienemmiltä tuottajilta ja pitää huolen, että tulevat sukupolvet pystyvät nauttimaan maapallosta ja sen resursseista. GNP Energy uskookin, että sähköntuotannossa on alettava ajattelemaan tulevaisuutta ja pyrittävä ohjaamaan ihmisten elämää kohti luontoystävällisempää elämäntyyliä.

GNP Energy ja kestävä kehitys

GNP Energy-palvelu on monipuolinen ja se tarjoaa monen eri vaihtoehdon väliltä valitsemisen. Yksi vaihtoehto on esimerkiksi ympäristöystävällinen Green Supplement-sähkösopimus. Jos allekirjoitat Green Supplement-sopimuksen, GNP Energy sitoutuu tuottamaan vihreää energiaa yhtä paljon kuin kotitaloutesi kuluttaa energiaa.

Green Supplementin avulla kotisi ei ehkä saa vihreää energiaa, mutta sopimus kannustaa valmistajia kannattamaan vihreämpiä vaihtoehtoja. Pidät näin ollen huolen siitä, että vihreän energian tuotanto ja toimitus pysyvät käynnissä. Sopimus antaa valmistajille syyn korvata vanhat virtalähteet paremmilla, ympäristöystävällisemmillä ja kestävämmillä vaihtoehdoilla, mikä on tulevaisuutta ja ympäristöä ajatellen ehdottomasti ympäristöystävällisempi ja näin ollen keino tuottaa energiaa.

Itsenäinen GNP Energy

GNP Energy on täysin itsenäinen sähköyritys, jonka päämäärä on paitsi suojella luontoa, myös taistella sähköalaa hallitsevien ja maapallon rajallisia resursseja kuormittavien suuryritysten kanssa. GNP Energyn toiminta Suomessa on toistaiseksi vähäistä, mutta GNP Energy on jatkuvasti kasvava ja kehittyvä yritys, jonka asema Pohjoismaissa tulee kasvamaan.

Norjalainen GNP Energy on pian alansa neljänneksi suurin yritys Pohjoismaissa ja se toimii tällä hetkellä paitsi Suomessa ja Norjassa, myös Tanskassa ja Ruotsissa.

GNP Energy ja uusiutuva energia

Suurin osa Norjassa tuotetusta energiasta tuotetaan vesivoimalla, mikä tarkoittaa, että GNP Energyn sitoutuu toimittamaan uusiutuvaa energiaa. Vihreä lisäys tarkoittaa, että tuet myös uusia uusiutuvan energian tuottajia, jotka eivät vielä taloudellisesti pysty toimimaan itsenäisesti.

Uusiutuva energia on suuri harppaus kohti ympäristöystävällisemmän ja kestävämmän maapallon rakentamiseksi.

Voimme jatkaa uusiutuvien energialähteiden käyttöä, sillä niitä ei vapauteta. Uusiutuvalla energialla ei myöskään ole samoja vaikutuksia maapalloon ja luonnonvaroihin kuin esimerkiksi fossiilisilla polttoaineilla. GNP Energyn siivellä suuntaatkin kohti vihreämpää, ympäristöystävällisempää tulevaisuutta ja hyvinvoivaa maapalloa.