HBM

HBM perusti konsultointiorganisaation Pohjoismaihin

Lehdistötiedote  •  2012-04-04 15:56 EEST

Uusi yksikkö auttaa asiakkaita testaus- ja mittausteknologian entistä tehokkaammassa hyödyntämisessä

Testaus- ja mittausteknologiaa globaalisti toimittava HBM Test and Measurement vahvistaa liiketoimintojaan Pohjoismaissa perustamalla alueelle uuden konsultointipalveluja tarjoavan yksikön. Uusi HBM services & engineering -konsultointiyksikkö tarjoaa asennus-, testaus- ja kalibrointipalveluja pohjoismaisille asiakkaille tehostaakseen heidän testaus- ja mittausteknologian hyödyntämistä.

-          Meillä oli jo entuudestaan hyvin toimivat konsultointipalveluorganisaatiot Norjassa ja Tanskassa. Huomasimme kuitenkin, että markkinat olivat valmiita laajemmalla tarjonnalle koko Pohjoismaiden alueella. Osaamisellemme on erittäin suuri kysyntä, ja konsultointitiimimme voi olla mukana joko lyhyissä tai jatkuvissa, pitkäkestoisissa asiakasprojekteissa, sanoo johtaja Arnt-Henning Andersson HBM services & engineering -yksiköstä.

HBM services & engineering -konsultointiorganisaatio tarjoaa palveluja asennukseen, ongelmanratkaisuun, mittausvahvistimien standardin mukaiseen kalibrointiin sekä koulutukseen. Organisaation erikoisosaamisalueena ovat rakenteiden testaus ja venymäliuskojen asennukset.

Merkittävä asiakkaan saama hyöty on se, että palvelut, kuten mittausvahvistimien standardin mukainen kalibrointi, voidaan nyt tehdä asiakkaan tiloissa. Tuotteita ei tarvitse lähettää muualle kalibroitavaksi, mikä entisestään lyhentää ja yksinkertaistaa prosessia. Tämän lisäksi kaikki asiakasyhteydet voidaan hoitaa paikallisella kielellä.

-          Konsultointipalveluorganisaatiomme tarjoaa korkealuokkaisia konsultointi- ja tukipalveluja asiakkaillemme läpi koko mittausketjun aina antureiden asennuksista tiedonkeruuseen ja ohjelmistoihin, sanoo Arnt-Henning Andersson.

HBM services & engineering -konsultointiorganisaation lisäksi HBM aikoo kasvaa Pohjoismaissa myynnin, insinöörityön, hallinnon ja back office -toimintojen alueilla. Yhtiön tavoittelema kasvu perustuu liiketoimintojen positiiviseen kehitykseen ja HBM:n tuotteiden vahvaan kysyntään Pohjoismaissa. Vuoden 2012 aikana HBM suunnittelee palkkaavansa ainakin neljä uutta työntekijää.

Lisätietoja HBM services & engineering –organisaatiosta:

Lisätietoa:
Jyri Niinistö, HBM Finland
Puhelin: + 358 50 301 5621
Sähköposti: jyri.niinisto(at)hbm.com

Harri Kammonen, viestintätoimisto Manifesto
Lehdistökontaktit
Puhelin: + 358 40 500 1120
Sähköposti: harri.kammonen(at)manifesto.fi

HBM Test and Measurement

Vuonna 1959 Saksassa perustettu Hottinger Baldwin Messtechnik (HBM Test and Measurement) on testaus- ja mittaustoimialan teknologia- ja markkinajohtaja. HBM:n tuotevalikoima sisältää ratkaisuja kaikkiin mittausketjun vaiheisiin virtuaalisesta testauksesta fyysiseen testaukseen. HBM:llä on tuotantolaitoksia Saksassa, Yhdysvalloissa ja Kiinassa. Yhtiö on edustettuna 80 maassa eri puolilla maailmaa, myös Suomessa.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom