Teknos Oy

Helo Aqua on kestävä vesiohenteinen yleislakka

Lehdistötiedote   •   Loka 17, 2012 14:02 EEST

Helo Aqua on uusi vesiohenteinen erikoislakka. Se on erikoisen helppokäyttöinen ja erittäin kestävä. Helpon ja vaivattoman levityksen lisäksi se kuivuu nopeasti ja on päällelakattavissa jo yhden tunnin kuluttua. Saman päivän aikana ehtii lakkaamaan monta kerrosta.

Helo Aqua sarjaan kuuluu kolme kiiltovaihtoehtoa – puolihimmeä, puolikiiltävä ja kiiltävä. Kaikki kiillot soveltuvat puupintojen lakkaukseen sekä sisä- että ulkotiloissa. Sisätiloissa Helo Aqua soveltuu eri kiiltovaihtoehtoineen kaikkien puupintojen lakkaukseen kuten puulattiat ja -portaat, ovet, keittiökalusteet, huonekalut sekä seinä- ja kattopaneelit. Ulkokäytössä Helo Aquaa voidaan käyttää sävytettynä esim. ovien ja ikkunoiden kuultolakkaukseen. Kauniisti tasoittuvalla Helo Aqualla saa sävytettynä puuhun syvän kuultovärjäyksen.

Helo Aqua pakkauksissa on QR-koodi jonka avulla tarkemmat tuotetiedot ja käyttöohjeet voi ladata helposti älypuhelimeen.

Tuoteseloste Helo Aqua 20: http://www.ac.teknos.fi/?pageid=H4132&lang=7

Tuoteseloste Helo Aqua 40: http://www.ac.teknos.fi/?pageid=H4133&lang=7

Tuoteseloste Helo Aqua 80: http://www.ac.teknos.fi/?pageid=H4134&lang=7

Teknos on Euroopan johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknoksella on tuotantoa seitsemässä maassa: Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa, Venäjällä ja Kiinassa. Omia myyntiyhtiöitä on 16 maassa. Lisäksi Teknos-konsernilla on vientiä oman edustajaverkoston välityksellä pariinkymmeneen muuhun maahan. Suomessa Teknoksen tuotantolaitokset sijaitsevat Rajamäellä ja Helsingissä, jossa toimii myös yhtiön pääkonttori ja toinen tutkimuskeskuksista. Teknoksen palveluksessa on noin tuhat henkeä, joista runsaat 150 toimii tutkimuksen ja tuotekehityksen parissa. Konsernin liikevaihto on noin 247 milj. euroa. Teknoksen vahvuus on teknisessä osaamisessa. Tätä tukee pitkäjänteinen panostus tutkimus- ja tuotekehitystyöhön. Teknos perustettiin vuonna 1948 ja se kuuluu Suomen suurimpien perheyritysten joukkoon. Perheyrittäin liitto myönsi Teknokselle vuoden 2012 perheyrityspalkinnon.