Hertz

Hertz Car Sharing -noutopisteitä Aviapolikseen

Lehdistötiedote   •   Helmi 12, 2016 10:38 EET

Hertz on avannut Vantaan Aviapolikseen Gate8 ja Plaza Business Parkin yrityspuistoihin Äyritielle kolme noutopistettä. Autot ovat alueen yritysten yhteisessä käytössä. Tarjolla on sekä henkilö- että pakettiautoja. Aviapoliksen yritykset voivat jatkossa hoitaa työmatkoja uudella tavalla ja samalla säästää autokuluissa.

Hertz Car Sharing on yhteiskäyttöautopalvelu yrityksille. Automatisoidun kimppa-autokonseptin idea on, että yritys maksaa vuokraa vain siitä ajasta kun auto on käytössä ja niistä kilometreistä, mitä autolla ajetaan. Polttoaine kuuluu hintaan. Minimivuokra-aika on yksi tunti. Yritykselle ei synny ylläpidosta kuluja.

Uusia noutopisteitä avataan jatkossa yrityskeskittymiin ja julkisen liikenteen solmukohtiin.

Lisätietoja:

Jaakko Haikonen

Car Sharing -palvelut, puh. 020 555 2210

www.hertz.fi/carsharing

Hertz on maailman johtava autovuokraamo. Suomessa palveluverkostomme kattaa yli 70 toimipistettä valtakunnallisesti. Yli 90 vuoden kokemuksella tarjoamme alan parasta palvelua ja monipuolisen autovalikoiman kaikenlaisiin autonvuokraustarpeisiin.

Suomessa Hertzin toiminnasta vastaa First Rent A Car Finland Oy, joka on Volvo Car Finland Oy Ab:n tytäryhtiö.