Paf

Hodgson jatkaa johdossa

Lehdistötiedote   •   Loka 19, 2010 11:05 EEST

Kirvelevän tappion jälkeen Evertonia vastaan paikallisottelussa  Liverpool on nyt toiseksi viimeisenä Premier Leaguessa. Siitä huolimatta kiistelty Roy Hodgson pitää edelleenkin ruoria, mikäli peliyhtiö Pafin kertoimiin on uskominen.

Premier Leaguea on nyt pelattu kahdeksan kierrosta, ja entinen suurjoukkue Liverpool on yltänyt vain yhteen voittoon.  Kriisi on tilannetta kuvaava sana. Vaikka joukkue ei ole entisen kaltainen sen tavoitteet ovat siitä huolimatta aina olleet korkealla.  Positiivista tilantessa on kuitenkin se, että joukkue on useiden spekulaatioiden ja erimielisyyksien jälkeen vihdoinkin saanut uudet omistajat.

- Roy Hodgsonin jakso Liverpoolissa on juuri alkanut, ja vaikka asiat eivät ole sujuneet aivan suunnitelmien mukaisesti Hodgson nauttii edelleen uusien omistajien luottamusta, Pafin kertoimien laatija Johan Småroos sanoo.
- Hodgson on huolellisesti käsinpoimittu ehdokas tähän tehtävään, ja jos hän saa jättää oman leimansa joukkueeseen Liverpool tulee nousemaan tuloslistoilla.

Martin O´Neill on kuuma kandidaatti
Mikäli Hodgson saa potkut, valmentajapestiin on pitkä jono. Liverpool-ikoni Kenny Dalglish oli ajankohtainen jo Hodgsonin tullessa valituksi, mutta hänet pudotettiin viime metreillä.  Kannattajat olisivat riemuissaan Dalglishin valinnasta. Martin O´Neillin nimi on mainittu keskusteluissa jo aiemmin ja on yksi kuumimmista vihjeistä.

- O´Neill on vapaa ja helposti lähestyttävä. Lisäksi hän on britti, mikä on hänelle eduksi.  Liverpool on jahdannut häntä jo aiemmin, ja palaa varmasti asiaan mikäli tilanne tulee ajankohtaisesti, sanoo Johan Småroos.

Kertoimet löytyvät täältä: www.paf.com:

Premier League - Onko Roy Hodgson Liverpoolin päävalmentaja 15. marraskuuta 2010?

Kyllä 1,30
Ei 3,00

Premier League – Kuka tulee olemaan  Liverpoolin päävalmentaja 1. joulukuuta 2010? (Muut pyynnöstä)

Roy Hodgson 1,30
Kenny Dalglish 5,00
Martin O´Neill 5,00
Jürgen Klinsmann 10,00
Louis Van Gaal 20,00
Ruud Gullit 30,00
Slaven Bilic 30,00
Jupp Heynckes 40,00
Frank Rijkaard 50,00
Guus Hiddink 50,00
Mark Hughes 50,00
Ronald Koeman 50,00
Sven-Göran Eriksson 50,00
Jan Mölby 100,00
Kevin Keegan 100,00
Laurent Blanc 100,00

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.