Unibet Suomi

Honka ja HJK suosikkeina Veikkausliigan

Lehdistötiedote   •   Huhti 17, 2009 16:31 EEST

Jalkapallon Veikkausliiga pyörähtää käyntiin tulevana viikonloppuna. Peliyhtiö Unibet povaa, että mestaruus on kahden kauppa, FC Hongan tai HJK:n. Unibet antaa molempien mestaruudelle kertoimen 3,75. Honka sai viime vuonna hopeaa.

Tiukimmin kaksikon haastaa Tampere United kertoimella 5,5. Viime vuoden mestarille FC Interille Unibet antaa kertoimen 8 ja pronssijoukkue FC Lahdelle 12,5.

Viime kauden päätteeksi FC KooTeePee putosi Ykköseen, josta tilalle Veikkausliigaan kaudeksi 2009 nousi JJK Jyväskylästä. JJK:lle Unibet ennustaa karsintoja kertoimella 175 ja KuPS:lle sarjatasonvaihtoa kertoimella 200.

Unibet vedonlyönti

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.