AC-Sanafor

Hotels.comin kuuma lista: Hotellihaut lisääntyivät elokuussa eniten Tunisiaan ja Ranskan Lyoniin

Lehdistötiedote   •   Syys 08, 2010 01:24 EEST

Hotels.com on julkaissut listan niistä kohteista, mihin haut suomenkielisellä Hotels.com-sivustolla elokuussa kasvoivat eniten viime vuoteen verrattuna. Listan kärjessä on heinäkuun kuuman listan tavoin Tunisian Djerba 825 prosentin nousulla. Hakujen määrää verrattiin elokuussa 2010 edellisen vuoden elokuun lukuihin.

Djerba pysyi siis toista kuukautta listan kärjessä, sillä hotellihaut saarelle olivat lisääntyneet viime vuoteen verrattuna sekä heinäkuussa että elokuussa. Toiseksi elokuun listalle nousi Ranskan Lyon.

Hotels.comin heinäkuun kuuma lista koostui etupäässä Euroopan kohteista, mutta elokuussa haut olivat lisääntyneet reippaasti myös muihin kohteisiin, kuten USA:n West Hollywoodiin, Marokkoon, Puerto Ricoon, Omaniin ja Libanoniin.

KohdeHakujen lisääntyminen prosentteina verrattaessa elokuuta 2010 elokuuhun 20091.Djerba, Tunisia825 %2.Lyon, Ranska624 %3.West Hollywood, USA570 %4.Pécs, Unkari561 %5.Chisinau, Moldova561 %6.Manchester, Iso-Britannia560 %7.Haag, Hollanti526 %8.Marrakech, Marokko520 %9.Puerto Rico504 %10.Würzburg, Saksa482 %11.Preveza, Kreikka467 %12.Masqat, Oman450 %13.Rotterdam, Hollanti442 %14.Dubrovnik, Kroatia440 %15.Leeds, Iso-Britannia440 %16.Granada, Espanja433 %17.Oia, Kreikka433 %18.Beirut, Libanon427 %19.Palm Beach, USA425 %20.Burgas, Bulgaria404 %

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelu Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto@hotels.com

Aino Ruikka

aino.ruikka(at)acsanafor.fi

358 40 706 8021

Sanna Aaltonen

sanna.aaltonen(at)acsanafor.fi

358 40 840 6368

Kate Hopcraft

khopcraft(at)hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 120 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,8 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com voitti Webuser-lehden jakaman Gold Award -palkinnon parhaana hotellivaraussivustona helmikuussa 2009. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 70, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon 358 10 808 097.