HSY

HSY Veden asiakaspalvelunumero muuttuu

Lehdistötiedote   •   Marras 15, 2010 11:42 EET

HSY Veden asiakaspalvelu palvelee perjantaista 29. lokakuuta alkaen yhdessä numerossa 09 1561 3500. Numero palvelee arkisin kello 8.30-15.30.

Asiakaspalvelunumero palvelee vesihuollon laskutukseen, liittymispalveluun ja liitostöiden tilaukseen liittyvissä asioissa.

Asiakas voi valita numeroon soitettuaan asuinkuntansa ja aiheen, jota asia koskee. Puheluun vastaa asiaa hoitava laskutuksen tai liittymispalveluiden henkilö tai työtilausten vastaanottaja. Vanhat palvelunumerot säilyvät käytössä toistaiseksi.

Uudella palvelunumerolla pyrimme helpottamaan asiointia ja parantamaan asiakaspalvelumme laatua.

Muista myös uusi vikailmoitusnumero

Vesivuototilanteissa palveleva uusi päivystysnumero on 09 1561 3000. Numero palvelee kaikkina vuorokauden aikoina.

Numeroon voi ilmoittaa Espoon, Kauniaisten, Helsingin tai Vantaan alueella tapahtuneesta vesijohtovuodosta, jonka huomaa kadulla tai kiinteistön ulkopuolella. Numeroon voi ottaa yhteyttä myös kiinteistön vesimittarin vuotaessa. Kerrostalojen omissa vesivuodoissa ja viemäritukoksissa ilmoitus vuodosta tehdään isännöitsijälle tai talonmiehelle.

Lisäksi numeroon soittamalla voi kuunnella tiedon oman asuinalueen vedenjakelun häiriöstä. Nauhoite kertoo, millä alueilla vedenjakelu on keskeytynyt, milloin vedenjakelu palaa normaaliksi ja onko alueella väliaikaista vedenjakelupistettä.

Virka-aikana numero yhdistyy HSY Helsingin seudun ympäristöpalveluiden vaihteeseen. Virka-ajan ulkopuolella numerossa vastaa HSY:n vedenpuhdistuslaitosten valvomoiden henkilökunta.

HSY Veden yhteystiedot