Spartoo FI

Hullut kuviot hurmaavat!

Lehdistötiedote   •   Touko 21, 2014 15:54 EEST

Tänä kesänä meidät hurmaavat hullut ja väreiltään rikkaat kuviot! Omaksumme romanttisen ja täynnä luonnetta olevan lookin valitsemalla pehmeät kukkakuviot ja persoonalliset jalkineet. Monipuoliset, tämän kauden kuviot ovat helposti yhdistettävissä ihonmyötäisiin farkkuihin tai kevyeeseen kesämekkoon. Oletko vakuuttunut?

Asiantuntijoiden valitsemat 4 trendikästä merkkiä :

Luis ja Carlos Chico de Guzmán, jalkinevalmistajia jo kolmannessa polvessa, perustivat Hispanitasin v. 1991, kunnianhimoisena tavoitteenaan täyttää aikaansa seuraavan kaupunkilaisnaisen päivittäiset tarpeet tarjoamalla muodin ehdotonta huippua olevia tuotteita. He ovat onnistuneet hankkeessaan hyvin, sillä Espanjan ulkopuolelle laajentuneen jakeluverkoston kautta merkin mallit leviävät maapallon joka kolkkaan.

Iron Fist on kulttuurit sekoittavaa katumuotia. Yhtä paljon skeittailusta ja surffailusta kuin punkista ja gootistakin vaikutteensa saanut merkki tarjoaa vaate- ja jalkinemalliston, joka ei jätä ketään kylmäksi! Idea tähän tuotemerkkiin syntyi San Diegossa, Kaliforniassa, v. 2001, kun eteläafrikkalaiset kaverukset Mike ja Travis halusivat luoda aivan uusia ja erilaisia, ehdottoman kapinahenkisiä tuotteita, jollaisia ei mistään muualta saanut. Ensimmäisenä myymälänään heillä oli auton tavaratila, vailla mitään strategiaa ja budjetti lähellä nollaa. He suunnittelivat malleja, joista syntyi todellisia undergroundia henkiviä taideteoksia. Jalkineet lyövät itsensä läpi tajunnan räjäyttävällä värimaailmallaan, joka on sekoitus tatuointitaidetta, graffitia, mangaa ja 70-luvun sarjakuvaa. Tuotemerkki on nimetty tunnetun animaatiosankarin Iron Fistin mukaan (käännös "Teräsnyrkki"). Miksi et siis lisäisi asuusi annoksen mieltä räjäyttävää fantasiaa?

Betty London on tarkoitettu ihan kaikenlaisille naisille. Niille, jotka ovat haaveissaan viettelijöitä. Niille, jotka tekevät elämästään mielettömän seikkailun. Niille, jotka ovat rohkeita ja pitävät kiinni glamourista tyylistään ja naisellisuudesta päivästä toiseen. Merkin luomuksissa yhdistyvät laatu ja omaperäisyys seuraten kuumimpia trendejä. Betty London tarjoaa trendikkäitä kenkiään ja laukkuja kaikille naisille ja kaikkiin elämän hetkiin: töihin, kynttiläillalliselle, tyttöjen iltaan tai kaikkein arkisimpiin menoihin. Betty Londonilta löydät sopivat mallit jokaiseen tärkeään hetkeen.

Koska mukavuus on yhtä tärkeää kuin ulkonäkö, Casual Attitude ottaa nämä kaksi tekijää huomioon kenkiä suunnitellessa. Käytännölliset, modernit ja helppokäyttöiset mallit on tarkoitettu kaikille, joille jokapäiväinen hyvinvointi on ensisijalla. Laatumateriaalit, huolellinen valmistus ja nykyaikainen suunnittelu: Casual Attitude sopii aivan jokaiselle.

Spartoo : Kenkämyyjä numero 1 Euroopassa

Perustettu vuonna 2006, Spartoo on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä ja se tarjoaa tämän hetken trendikkäimmät ja laadukkaimmat kengät. Spartoo tarjoaa nykyisellään yli 700 merkin valikoiman, johon kuuluvat kaikki suosituimmat merkit, kuten New Rock, Timberland, New Balance, Skechers, sekä Vero Moda. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia (saappaat, korkokengät, tennarit, bootsit, nilkkurit, kesäiset sandaalit...). Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.