Fläkt Woods Oy

Ilmaverholla ihanteelliset olosuhteet ja tuntuvat säästöt!

Lehdistötiedote   •   Kesä 02, 2014 13:00 EEST

Fläkt Woodsin laajasta ilmaverhovalikoimasta löytyy sopiva vaihtoehto mihin tahansa ympäristöön. Design-sarjan pyöreät muodot ja elegantti tyyli sopivat erityisen hyvin esteettisyyttä arvostaviin kohteisiin. Teollisuussarja on puolestaan ihanteellinen ratkaisu logistiikan tehostamiseen teollisuusympäristöissä, joissa tärkeitä tekijöitä ovat turvallisuus sekä ihmisten ja tavaroiden liikkumisnopeus.

Kaupat, liikkeet, ostoskeskukset, hotellien aulat ja teollisuusrakennukset ovat tyypillisiä esimerkkejä rakennuksista, joissa ulko-ovien jatkuva avaaminen aiheuttaa sisä- ja ulkoilman vaihtumisen keskenään, mikä puolestaan tuottaa vedoksi koettavia, äkillisiä lämpötilavaihteluja. Fläkt Woodsin ilmaverhot ovat ihanteellinen ratkaisu tähän: talvella lämpö ja kesäaikaan jäähdytetty ilma pidetään sisällä ja estetään samalla pölyn, savun, hyönteisten ja epämiellyttävien hajujen pääseminen ulkoa sisään.

Ilmaverhot ovat ihanteellinen ratkaisu myös ympäristöystävällisyyden ja vastuullisen energiankäytön kannalta. Fläkt Woodsin ilmaverhot vähentävät energian kulutusta estämällä lämmitetyn ja jäähdytetyn ilman vaihtumisen sisä- ja ulkoilman välillä. Ilmaverhoinvestoinnille saadaan helposti vastinetta, kun huomioidaan säästöt lämmitys- ja jäähdytyskuluissa.

Tutustu laajaan ilmaverhovalikoimaamme »

Lisätietoja:

Jari Karjalainen
jari.karjalainen@flaktwoods.com
040 868 3291

Fläkt Woods Oy on johtava ilmankäsittelyn asiantuntija ja uusien sovellusten kehittäjä.

Palveluksessamme on noin 500 henkilöä ja liikevaihtomme on lähes 150 milj. euroa. Valmistamme ilmastointipuhaltimia Turussa, ilmastointikanavia ja osia Turussa ja Kihniöllä sekä ilmastoinnin päätelaitteita Toijalassa.

Fläkt Woods Oy kuuluu kansainväliseen Fläkt Woods Groupiin, joka toimii yli 30 maassa ja työllistää 3500 ihmistä.