Ruukki Group

ILMOITUS HALLITUKSEN TAI JOHDON TEKEMISTÄ OSAKEKAUPOISTA

Lehdistötiedote   •   Syys 01, 2010 15:22 EEST

Ruukki Group Oyj (Ruukki tai Yhtiö) (LSE: RKKI, OMX: RUG1V) ilmoittaa, että 1.9.2010 saadun tiedon mukaisesti hallituksen jäsen Markku Kankaala on 26.8.2010 myynyt 5.000 Yhtiön osaketta (osake) keskihintaan 1,75 euroa/osake. Kaupat tehtiin NASDAX OMX Helsingin pörssissä ja ne perustuvat 24.5.2010 allekirjoitettuun kaupankäyntiohjelmaan. Markku Kankaala omistaa nyt 8.359.033 osaketta, mikä vastaa 3,49 % Ruukki Group Oyj:n rekisteröidystä osakepääomasta ja äänimäärästä pois lukien Yhtiön hallussa olevat omat osakkeet. Kaupankäyntiohjelma on osakekaupankäyntiä varten laadittu nimenomainen kirjallinen ohjelma, jolla Yhtiön sisäpiiriläiset voivat pyrkiä välttämään sisäpiirintiedon käyttämiseen liittyviä epäilyjä. Ohjelmassa asetetaan mahdollisimman yksityiskohtaiset ehdot ostettavien tai myytävien arvopaperien määrästä, hinnasta, kaupankäyntiajankohdista tai näiden määräytymisperusteista. Kaupankäyntiohjelman tarkoituksena on erottaa ajallisesti toisistaan osakekaupasta päättäminen ja kaupan toteuttaminen. RUUKKI GROUP OYJ Alwyn Smit Toimitusjohtaja Ruukki Group on mineraali- ja puunjalostusliiketoimintaan keskittynyt teollinen konserni. Ruukki Group Oyj:n osake on listattu NASDAQ OMX Helsingissä ja Lontoon pörssissä. Lisätietoja: Ruukki Group Oyj Alwyn Smit, toimitusjohtaja: +44 20 7368 6763 begin_of_the_skype_highlighting              +44 20 7368 6763      end_of_the_skype_highlighting www.ruukkigroup.fi Investec Bank plc Stephen Cooper: +44 20 7597 5104 begin_of_the_skype_highlighting              +44 20 7597 5104      end_of_the_skype_highlighting

Lähde: OMX Company News Service