AURORA GROUP FINLAND Oy

Innergie PocketCell Duon - Jaa virtaa!

Lehdistötiedote   •   Kesä 14, 2013 10:45 EEST

PocketCell™ Duon avulla voi ladata kahta laitetta samanaikaisesti missä tahansa.

Kuinka usein puhelimestasi tai taulutietokoneestasi loppuu virta kesken kaiken? Kun viimein löydät laturin ja sen johdon ja saat laitteen viimein lataukseen, niin heti joku kysyy: "Saisinko laturiasi lainaan? Minultakin on loppumassa virta". Nyt Innergie, PocketCellin valmistaja, täyttää kaikkien toiveen, sillä se on suunnitellut tuotteen, joka pystyy lataamaan kahta laitetta yhtä aikaa.  Eikä se toimi pelkästään kotona tai autossa, vaan kaikkialla missä kuljetkin. Uusi Innergie Pocketcell™ Duo on erittäin kompakti ladattava lisäakku. Sen kapasiteetti on 6800 mAh, joka riittää neljään älypuhelimen lataukseen.

Magic Cable Trio – monikäyttöinen johto, jossa kolme toimintoa yhdessä

Innergie PocketCell™ Duo tarjoaa nyt enemmän vapautta kuin koskaan aikaisemmin. Siinä on kaksi USB-liitäntää, ja siihen voidaan yhdistää ylistetty Magic Cable Trio -johto. Tässä johdossa on Apple-yhteensopiva liitin sekä micro-USB- ja mini-USB-liittimet, joten enää ei tarvitse kääntää koko laukkua ympäri oikeaa laturia etsittäessä.  Johdon avulla voi ladata yli 10 000:tta eri laitetta, missä vain ja milloin vain.

Älykäs lataus

Älykäs laite havaitsee, mikä USB-liitäntä on käytössä ja kuinka paljon virtaa ladattava laite tarvitsee. Joten ladataanpa PocketCell™ Duon avulla sitten yhtä tai kahta laitetta samanaikaisesti, se lataa akkua vain sen verran, kuin on tarpeen sen elvyttämiseksi, ja lopettaa sitten automaattisesti lataamisen. Kun on puolestaan aika ladata PocketCell™ Duo, voi sen tehdä joko pistorasiasta tai kannettavalla tietokoneella – tai autolaturilla.

Lisää kannettavien laitteiden käyttöaikaa tuntikausilla

PocketCell™ Duo tarjoaa tuntikausia lisää käyttöaikaa kannettaviin laitteisiin, kuten iPad- ja muihin taulutietokoneisiin, iPhone-, Android- ja Blackberry-älypuhelimiin sekä lukuisiin muihin USB-liitännän kautta ladattaviin kannettaviin laitteisiin, jollaisia ovat esimerkiksi iPodit, digikamerat, pelikonsolit ja mediasoittimet.

iPod - 150+ tuntia
iPhone - 52+ tuntia
iPad - 7+ tuntia
Älypuhelin - 30+ tuntia
HTC/Blackberry - 30+ tuntia
Taulutietokone - 5+ tuntia
MP3-soitin - 220+ tuntia
Pelikonsoli - 20+ tuntia

Taskukokoinen laite on täydellinen matkustettaessa

PocketCell™ Duo on tyylikkäästi muotoiltu ja painaa vain 132,5 grammaa, joten se on välttämätön lisävaruste kaikille, jotka tykkäävät olla liikkeellä ja matkustaa. PocketCell™ Duo sopii helposti niin käsilaukkuun kuin kannettavan tietokoneen laukkuunkin. Se tarjoaa luotettavaa varavirtaa lukuisille kannettaville laitteille, kun sitä tarvitaan eniten.

PocketCell™ Duo tulee myyntiin Euroopassa heinäkuussa 2013, ja sen suositushinta on 99,00 €.

Lisätietoja Innergiestä ja sen kuluttajille tarjoamista virtaratkaisuista saa osoitteesta www.myinnergie.com.

Huomautus toimittajille:

Tietoa Innergiestä

Innergie on johtava kuluttajille tarkoitettujen virtalähteiden ja -ratkaisujen toimittaja.

Innergie on perustettu vuonna 2008, ja se jatkaa Delta Groupin perintöä. Delta Group on virranhallintaan liittyvien tuotteiden markkinajohtaja, jolla on lähes 40 vuoden kokemus vaativista teknisistä ratkaisuista. Innergie toimii Yhdysvalloissa, Kanadassa, Brasiliassa, Euroopassa, Taiwanissa, Singaporessa, Thaimaassa, Japanissa ja Kiinassa, joten sen toiminta ja ajattelutapa ovat aidosti kansainvälisiä. Yritys on keskittynyt yksinomaan kuluttajille tarkoitettuihin virtalähteisiin. Kompaktien virtalähteiden suunnittelusta saamansa kokemuksen ansiosta sen tuotteet ovat innovatiivisia ja energiaa säästäviä. Tarjoamalla kannettavien laitteiden käyttäjille helppokäyttöisiä yleisvirtalähteitä Innergie haluaa varmistaa, että he pystyvät käyttämään laitteitaan joka päivä, missä tahansa ovatkin.

Aurora Group jakelee ja markkinoi useita tunnettuja ja kiinnostavia kulutuselektroniikan tuotemerkkejä Pohjoismaissa. Merkittäviä tuoteryhmiä ovat Audio/Video, IT/pelitarvikkeet, mobiilituotteet ja valkoisen linjan tuotteet.