Innofactor

Innofactor alentaa vuoden 2011 tulosennustettaan

Lehdistötiedote   •   Joulu 15, 2011 09:42 EET

Innofactor Pörssitiedote Innofactor alentaa vuoden 2011 tulosennustettaan Innofactor Oyj:n Pörssitiedote 15.12.2011 klo 8.30 Innofactor on aiemmin arvioinut konsernin vuoden 2011 liikevaihdon olevan noin 17 miljoonaa euroa, jossa kasvua vuoteen 2010 verrattuna on noin 70 %. Lisäksi euromääräisen sekä prosentuaalisen liiketuloksen ennen poistoja ja mahdollisia arvonalentumisia (EBITDA) on arvioitu olevan parempi kuin vuonna 2010 (2010: 979 tuhatta euroa ja 9,9 prosenttia). Tämänhetkisen näkymän mukaan Innofactor arvioi konsernin vuoden 2011 liikevaihdon edelleen olevan noin 17 miljoonaa euroa, jossa kasvua vuoteen 2010 verrattuna on noin 70 %. Euromääräisen liiketuloksen ennen poistoja ja mahdollisia arvonalentumisia (EBITDA) arvioidaan edelleen myös olevan parempi kuin vuonna 2010 (2010: 979 tuhatta euroa). Prosentuaalisen liiketuloksen ennen poistoja ja mahdollisia arvonalentumisia (EBITDA) arvioidaan tämänhetkisen näkymän mukaan jäävän kuitenkin pienemmäksi kuin vuonna 2010 (2010: 9,9 prosenttia). Innofactorin vuoden 2011 tulosohjauksen tarkennus perustuu marraskuun ennakoitua heikompaan tulokseen, jonka perusteella on syytä olettaa viimeisen neljänneksen kokonaisuudessaan jäävän aiemmin ennakoidusta tuloksesta. INNOFACTOR OYJ Hallitus Lisätietoja: Sami Ensio, toimitusjohtaja Innofactor Oyj Puh.             050 584 2029       Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki Keskeiset mediat www.innofactor.fi