ValueFrame

Inspiratio Oy vapauttaa työaikaa ValueFramen avulla

Lehdistötiedote   •   Marras 26, 2010 15:22 EET

Strategiseen sisältömarkkinointiin erikoistunut helsinkiläinen Inspiratio Oy haastaa yritykset kasvamaan entistä kannattavammin, hankkimaan uusia asiakkaita ja nostamaan nykyasiakkuuksien arvoa. Tämän Inspiratio tekee strategisen sisältömarkkinoinnin keinoin.

” Kun puhumme strategisesta sisältömarkkinoinnista, korostamme yrityksen kilpailukyvyn parantamista. Lähdemme liikkeelle yrityksen liiketoiminnan tavoitteista ja teemme ehdotuksen siitä, millaisia sisältöjä, kenelle ja missä kanavissa yrityksen kannattaisi tuottaa kilpailuedun saavuttamiseksi. Tämän jälkeen toteutamme asiakaslähtöiset sisällöt. Tuloksena ovat tyytyväiset asiakkaat, jotka ostavat enemmän ja suosittelevat yrityksen palveluita myös muille. Yrityksen myynti kasvaa, kilpailuasetelma vahvistuu ja tulos paranee”, sanoo toimitusjohtaja Pia Maria Halttunen.

”Toimintatapamme on luova, joustava ja kustannustehokas. Tästä syystä valitsimme ValueFramen heti alusta alkaen yhteistyökumppaniksemme. Kun sisällöt, suunnitelmat ja prosessit on viety tehokkaaseen toiminnanohjausjärjestelmään, helpottaa se asiakkaidemme ja asiantuntijoidemme työtä ja jättää meille enemmän aikaa itse luovaan työhön.

“ValueFrame on minulle jo ennestään tuttu ja käyttökokemukset positiivisia, joten valinta oli luonteva” Halttunen kertoo.

ValueFrame Oy
ValueFrame Oy on pienten ja keskisuurten asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen asiantuntija. Asiakkaistamme 96,7% suosittelisi ValueFramea myös muille yrityksille. Autamme asiantuntijoita menestymään parantamalla toiminnan tehokkuutta ja kannattavuutta.

Sovellusvuokratut järjestelmämme saat käyttöön nopeasti ilman ohjelmistoasennuksia, laitteistoinvestointeja tai erillisiä ylläpitokustannuksia. Toimialaosaamisemme, prosessituntemuksemme ja helppokäyttöiset, selaimella käytettävät palvelumme muodostavat yhdessä markkinoiden parhaan kokonaisuuden asiantuntijayrityksen ohjaukseen.

Asiakkaitamme ovat mm. Alma Media Lehdentekijät, BOB Helsinki Oy, Flander Oy, Johtamistaidon Opisto JTO, KVA Arkkitehdit, Projectus Team Oy, Protacon Yhtiöt, Rantalainen Oy IA International, Sito Oy, Suomen Kansallisooppera, Vahanen Yhtiöt ja viestintätoimistot Pohjoisranta ja Harkonsalo&Vesa.