Invalidiliitto

Invalidiliiton Asumispalvelut Oy avaa myyntipalvelunumeron joulukuussa

Lehdistötiedote   •   Marras 07, 2013 16:06 EET

Invalidiliiton Asumispalvelut Oy ottaa 9.12.2013 käyttöön uuden myyntipalvelunumeron, joka palvelee asiakkaita Validia-palveluihin liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 8.30 - 15.00. Myyntipalvelunumeroon 0800 140 500 soittaminen on maksutonta.

Myyntipalvelunumeron avauduttua, yrityksen asiakkaat saavat vastauksen useimpiin kysymyksiinsä soittamalla yhteen numeroon. Validia-palveluiden asiakkaita ovat yhä enenevässä määrin itsemaksavat asiakkaat ja palveluseteliä käyttävät henkilöt. Näiden asiakasryhmien palvelemiseksi yritys tarvitsee uusia välineitä ja myyntipalvelunumero on yksi keino.

Lisätietoa myyntipalvelunumerosta:

Myyntipäällikkö
Anniina Kitula
anniina.kitula@invalidiliitto.fi

Invalidiliiton Asumispalvelut Oy

Invalidiliiton Asumispalvelut Oy:n Validia-palvelut on kotimainen palveluasumisen edelläkävijä. Yritys toimii yli 20 paikkakunnalla ympäri Suomen. www.validia.fi