Invalidiliitto

Invalidiliiton pinssikampanjalla kerätään varoja avustajakoiran hankintaan ja kotimaiseen vammaistyöhön

Lehdistötiedote   •   Syys 23, 2014 11:12 EEST

Invalidiliitto ry kerää 1.9. alkaneella pinssikampanjalla varoja avustajakoiran hankintaan ja kotimaiseen vammaistyöhön. Keräystä toteuttavat oppilaitosten oppilaat ja Invalidiliiton jäsenyhdistykset ympäri Suomen. Lahjoittamalla keräykseen saa muistoksi pinssin, jonka aiheena on leikkisän hyväntuulinen avustajakoira. Pinsseillä pyritäänkin saamaan näkyvyyttä ja tunnettuutta näille korvaamattoman tärkeille arjen apulaisille.Keräyksen tuotoilla tuetaan myös Invalidiliiton tärkeää työtä fyysisesti vammaisten ihmisten itsenäisen ja hyvän elämän mahdollistamiseksi.

Pinssikampanja jatkuu 28.11. asti.

Pinssikampanjan kuten muidenkin Invalidiliiton keräysten yhteydessä mainitaan aina keräysluvan numero. Vuosina 2014–2015 Invalidiliiton keräykset toteutetaan Poliisihallituksen myöntämällä keräysluvalla 2020/2013/4434 (ei voimassa Ahvenanmaalla). Keräysluvan ilmoittaminen kuuluu Invalidiliiton noudattamiin, sosiaali- ja terveysjärjestöjen rahankeräysten ja muun varainhankinnan eettisiin periaatteisiin. Keräyksiä koordinoi Invalidiliiton varainhankintaosasto.

Lisätietoja:

Markkinointiassistentti Tarja Pohjonen, p. 050 352 4531, tarja.pohjonen@invalidiliitto.fi

Keräyspäällikkö Petri Äikiä, p. 0400 664 976, petri.aikia@invalidiliitto.fi

Invalidiliitto ry

Invalidiliitto on fyysisesti vammaisten ihmisten vaikuttamis- ja  palvelutoiminnan järjestö. Teemme työtä yhteiskunnassa niin, että toimiva arki mahdollistaa fyysisesti vammaiselle ihmiselle itsenäisen ja hyvän elämän. Invalidiliitto-konserniin kuuluvat myös Validia Kuntoutus, Asuminen ja Ammattiopisto. www.invalidiliitto.fi