Gorenje+

IQcook - innovatiivinen IQ sensor-teknologialla

Lehdistötiedote   •   Kesä 06, 2013 10:29 EEST

Plussaa innovaatiosta ja kumouksellisesta teknologiasta ensimmaiselle keittotasolle, joka on varustettu taysin automaattisella hoyrykypsennystoiminnolla! IQcook on maailman ensimmainen keittotaso, joka hyodyntaa huipputason alykasta anturiteknologiaa automaattisen, 100-prosenttisen tehokkuuden saavuttamiseksi. Se on ensimmainen liesi, joka osaa valmistaa ruokaa itse, ilman minkaanlaista valvontaa: hoyrylla, aina oikeassa lampotilassa, oikealla teholla, ruoan kallisarvoisia ravintoaineita menettamatta. Voit luottaa taydellisesti siihen, etta se tekee kaikki vaadittavat muutokset ajallaan ja saataa toimintaansa estaakseen ruoan ylikiehumisen, pohjaan palamisen ja ylikypsymisen. Testattu. Patentoitu! Kumouksellinen IQcook-keittotaso tarjoaa viisi esiasetettua keitto-, paisto- ja grillaustilaa, joista voit valita. Kolme esiasetettua tilaa on tarkoitettu kaytettavaksi siten, etta pannun paalla on kansi ja kaksi ilman kantta.

Sensor-teknologia

IQ sensor -teknologia mahdollistaa induktiokeittotason tehon ja lampotilan automaattisen valvonnan. Kun valitset jonkun esiasetetuista kypsennysohjelmista, keittoalueeseen asennetut anturit aktivoituvat automaattisesti. Taman jalkeen sinun ei tarvitse kuin aktivoida kannen anturi koskettamalla sita. Anturit valvovat tarkkaan pannussa tai kattilassa tapahtuvaa kypsennysprosessia ja kommunikoivat jatkuvasti keittotason elektroniikkapiirin kanssa. Anturit vastaanottavat valittomasti tiedon kaikista muutoksista, kuten kiehumisesta, ja valittavat tiedon edelleen liedelle, joka saataa keittoalueen lampotilaa vaadittavalla tavalla. IQ sensor -teknologia on integroitu uuden sukupolven Power+ -induktiokeittotasoon, jonka suorituskyky on parasta, mita induktiokeittotasoilla on tarjota. Se on yksi keittotason valittavana olevista toimintatiloista. Voit kayttaa IQcook-keittotasoasi koska tahansa myos perinteiseen tapaan, kuten kaikkia muitakin ylivoimaisen Gorenje+ -brandin induktiokeittotasoja.

IQsteam- Höyrykypsennys terveellisten ja tasapainoisten aterioiden valmistukseen!

Innovatiivinen ja ainutlaatuinen IQsteam-kypsennystila kypsentaa ruokasi puhtaasti hoyrylla! Kyseessa on hoyrykypsennyksen vallankumous, joka varmistaa, etta vihanneksesi sailyttavat kaikki arvokkaat ravintoaineensa, vitamiininsa ja kivennaisaineensa rapeuttaan ja mehukkuuttaan menettamatta. Tarvitset vain 0,5 dl vetta keittaaksesi 1 kilon vihanneksia.Hoyrykypsennys sailyttaa myos ruoan alkuperaisen varin ja maun. Kypsennyksen valvonta toimii taydellisesti. Esiasetettu ohjelma valvoo automaattisesti haihtumista taaten nain tasaisen hoyrykypsennyksen.

IQcook-järjestelmän innovaatioiden, korkean laadun ja käytettävyyden ansiosta Gorenje voitti toisen kerran peräkkäin arvostetun kansainvälisen Reddot Design -palkinnon vuonna 2012.

IQboil - Ruoan keittäminen runsaassa vedessä

Keitot, pasta ja padat eivat viela milloinkaan ole maistuneet nain herkullisilta! IQboil on taydellinen valinta kaikille ruokalajeille, joissa vaaditaan runsaasti vetta. Esiasetettu kypsennystila kiehauttaa pannun tai kattilan sisallon, minka jalkeen IQ-sensorit ottavat ohjauksen omiin kasiinsa ja pitavat huolellisesti ylla oikeaa kiehumislampotilaa. Kiehumisen voimakkuus riippuu omasta valinnastasi - kevyt, keskinkertainen tai voimakas.

IQpro - Pitkän valmistusajan vaativien ruokien hidas keittäminen

IQpro on oikea ratkaisu ruoille, kuten lihamuhennokset, riisikohokkaat, vanukkaat, polenta jne. – kaikki ruoat, jotka vaativat pitkan keittoajan ja hitaan lammityksen. IQpro sopii myos erinomaisesti esivalmistetun ruoan lammittamiseen.

IQfry - Maukkaisiin tuloksiin friteeraamalla

IQfry varmistaa, etta ruoka on sopivan rapea ja murea friteerauksen yhteydessa. Talla esiasetetulla tilalla, IQcook-keittotaso valmistaa erinomaiset ranskalaiset, rapeaksi friteeratut vihannekset tai lihan ja ihanat munkit jalkiruoaksi.

IQgrill - Loistava grillaus juuri haluamallasi tavalla

IQgrill on ohjelma, joka tarjoaa tasaisesti grillatut ja mehukkaat herkut. Tama esiasetettu grillaustila mahdollistaa kolmen kypsyystilan valinnan (raaka, keskitaso, kypsa). IQgrill sopii paistien, kalan, perunoiden, vihannesten, pakasteruokien grillaamiseen.

www.gorenjeplus.com/fi

Perustettuaan Kööpenhamina an tanskalaisen tytäryhtiönsä vuonna 1976 Gorenje Group Nordic on kasvanut monikansal l iseksi yhtiöksi ja se on vastuussa Pohjoismaiden ja Baltian maiden alueesta. Tarjoamme seuraavat viisi kodinkonemerkkiä: Gorenje, Gorenje+, Asko, Atag ja Upo kahdeksassa maassa kattavan ja erittäin ammattitaitoisen jake luverkos ton kaut ta. Gorenje Group Nordic pyrkii tarjoamaan laajan valikoiman innovatiivisia ja tyylikkäitä tuotteita ja palveluita, jotka helpottavat asiakkaidemme elämää eri elämänalueilla ja hintatasoilla.