Isoworks Oy

Isoworks laajentaa palvelutarjoomaansa SaaS-palveluihin

Lehdistötiedote   •   Joulu 02, 2015 12:13 EET

Isoworks on laajentanut palvelutarjoomaansa liiketoimintasovelluksiin Patjanen for Business -ratkaisulla. Patjanen for Business on pilvipohjainen ratkaisu, jonka avulla yritys saa käyttöönsä Microsoft Dynamics NAV - sekä MS Dynamics CRM Online -ohjelmistot.

”Patjanen for Business on uudenlainen lähestymistapa toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotossa”, kertoo Business Development Manager Kimmo Kauppinen Isoworksista. ”Perinteisesti toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto on kestänyt useista kuukausista aina vuosiin. Me tarjoamme toiminnanohjausjärjestelmän ja CRM:n käyttöönoton joustavasti ilman kallista ja raskasta käyttöönottoprojektia. Pilvipohjainen ratkaisumme on käytössä jopa viidessä viikossa.”

Isoworks laajensi toimintaansa sovelluspuolelle, sillä asiakkaat haluavat nykyään yhä useammin hankkia sekä perusinfran että sovellukset samalta palveluntarjoajalta. ”Patjanen for Business vastaa tähän haasteeseen ja pystymme nyt tarjoamaan pk-asiakkaillemme kaikki palvelut yhdeltä luukulta.”

Patjanen for Business -palvelun lisäksi Isoworksin palveluita ovat it-ulkoistuspalvelukokonaisuus Patjanen, kaupan alan palvelut sekä laitehuoltopalvelut.

Lisätietoja:
Kimmo Kauppinen, Business Development Manager, Isoworks Oy, kimmo.kauppinen@isoworks.fi,
puh. 050 043 0437

Isoworks auttaa yritystäsi hyödyntämään ict-ratkaisuja tehokkaasti ja joustavasti.

Varmistamme että tietotekniikka tukee yrityksesi toimintaa tehokkaimmalla tavalla kaikissa tilanteissa. Säästät yrityksesi omia resursseja etkä jää teknologiainvestointien loukkuun, vaan hyödynnät tietotekniikkaa kustannustehokkaasti ja tarpeitasi vastaavasti.

Isoworks toimii maanlaajuisesti 25 toimipisteessä noin 500 ammattilaisen voimin. Isoworks kuuluu Fujitsu-konserniin.

www.isoworks.fi