Itella Oyj

Itellan Kotisuora-kampanjasivusto tekee markkinointikampanjan tekemisen helpoksi

Lehdistötiedote   •   Loka 12, 2010 14:52 EEST

Itella Kotisuora on helppo, edullinen ja tehokas osoitteeton jakelupalvelu, jolla tavoittaa kaikki Suomen kotitaloudet joko paikallisesti tai valtakunnallisesti. kotisuora.itella.fi –sivustolla on selkeästi ja toimivasti mahdollisuus paitsi valita suoramainoksen vastaanottajat, myös suunnitella suoramainos valmistuotepohjiin ja pyytää sekä painotarjous että jakelutarjous markkinointikirjeestä tai suoramainoksesta.

Kotisuora.itella.fi –sivustolla on selkeä tarjouspyyntölomake valmiille painotuotteelle. Jakelualueen voi valita postinumeroittain.  Tarjouksen voi saada puhelimitse tai sähköpostiin. Palvelu on selkeä varsinkin, jos on jo ennestään kokemusta suoramainonnasta ja jakelualueet ovat tuttuja.

Toinen vaihtoehto on Kotisuora kaupunkipaketti, jonka kautta voi tutkia kaupunkien väestömääriä, väestön ikäjakaumia, koulutustasoa sekä asumismuotoja.  Näiden tietojen perusteella voi valita suoramainoksen tai markkinointikirjeen jakelualueen tarkemmin kampanjan sisällön mukaan.

Kotisuora.itella.fi –sivustolta voi ladata erikokoisia ja muotoisia pdf-pohjia, joihin voi suoramainoksen suunnitella ja palvelun avulla voi saada sekä painotarjouksen, että jakelutarjouksen valitsemilleen kaupunkialueille.

Sivusto sisältää paljon hyödyllistä tietoa myös suoramainoksen sisällöstä ja suunnittelusta. Yrittäjä voi suunnitella ja toteuttaa koko markkinointikampanja tietokoneensa ääressä ja potentiaalinen asiakas saa markkinointikampanjan tuotteen, suoramainoksen tai markkinointikirjeen postilaatikkoonsa.

Lisää tietoa osoitteessa http://kotisuora.itella.fi/