tanstore

Itseruskettavien tuoteperhe b.tan nyt Suomessa

Lehdistötiedote   •   Huhti 09, 2019 10:42 EEST

Australialainen itseruskettavien tuotteiden sarja b.tan on nyt saatavilla Suomessa. Tuoteperhe kuuluu huhtikuusta alkaen aurinkotuotteisiin erikoistuneen tanstore.fi-verkkokaupan valikoimaan.

b.tanin filosofian mukaisesti ruskettumisen on oltava helppoa! Nuorekkaan rusketusbrändin kaikkia tuotteita yhdistää helppokäyttöisyys ja puhtaus. Vegaaninen tuotesarja ei sisällä parabeeneja tai sulfaatteja ja sen sisältämä ruskettava ainesosa DHA on peräisin luonnosta.

b.tan tunnetaan maailmalla siitä, että tuotteista löytyy sopiva sävy jokaiselle iholle. Tuoteperheeseen kuuluu monipuolisesti eri sävyisiä itseruskettavia aina kevyesti päivettävistä erittäin syviin ja tummiin sävyihin.

Itseruskettavat tuotteet ovat yksi voimakkaimmin kasvavista kosmetiikan tuoteryhmistä. Itseruskettavien myynnin on arvioitu kasvavan seuraavien viiden vuoden aikana maailmanlaajuisesti jopa 5 prosentin vuosivauhtia.

Tuotevalikoimasta löydät nopeasti ja astettain itseruskettavia tuotteita, laadukasta levityshanskaa unohtamatta!

b.tan fake it till you make it – nopeasti itseruskettava vaahto 200ml 19,95 €

Suklaan sävyinen itseruskettava vaahto, jonka vaikutuksen näkee 1 tunnissa. Fake it till you make it tuo ihollesi luontaisen rusketuksen.

Vegaaninen • Ei sisällä parabeeneja tai sulfaatteja • Ei inhottavaa hajua

b.tan i want the darkest tan possible – nopeasti itseruskettava vaahto 200ml 19,95 €

Tumma ruskean sävyinen itseruskettava vaahto, jonka vaikutuksen näkee 1 tunnissa. I want the darkest tan possible antaa erittäin syvän ja tumman rusketuksen.

Vegaaninen • Ei sisällä parabeeneja tai sulfaatteja • Ei inhottavaa hajua

b.tan ain’t nobody got time for that – nopeasti itseruskettava vaahto 200ml 14,95 €

Kun sinulla on enemmän tekemistä kuin aikaa, b.tanin nopeasti vaikuttava ain’t nobody got time for that pre shower mousse on valintasi. Saat ihanan pronssisen lopputuloksen vain 9 minuutissa!

b.tan cosmic candy glow – asteittain itseruskettava vaahto 200ml 14,95 €

Cosmic candy glow loihtii kosmisen hehkun ihollesi. Asteittain ruskettava vaahto, luontainen ja kevyt lopputulos.

b.tan that hot out the oven tan – levityshanska 8,95 €

Levityshanskan avulla luot maailman upeimman rusketuksen ilman tahmeita sormia jotta voit keskittyä olemaan ihanan päivettynyt.

Levityshanska kannattaa pestä kevyesti vedellä ennen ensimmäistä käyttökertaa. Levityshanska on konepesunkestävä.

Lisätietoja:

Johanna Kuusisto
Tanning Finland / tanstore.fi
johanna@tanning.fi

Tanstore.fi on suomalainen aurinko- ja rusketustuotteiden verkkokauppa, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tunnettuja merkkituotteita nopeasti ja luotettavasti. Tanstoren valikoimaan kuuluvat aurinkovoiteet, itseruskettavat, rusketusöljyt, solariumvoiteet ja aftersunit sekä kaikki muut tuotteet, jotka liittyvät auringonottoon tai auringolta suojautumiseen.