Orkla Suomi

Jacky JuguPLUS: Enemmän proteiinia, vähemmän sokeria

Lehdistötiedote   •   Syys 19, 2014 10:00 EEST

Jacky -tuoteryhmän syksyn uutuus Jacky JuguPLUS on vastaus monen vanhemman toiveeseen: lapsille maistuva välipalajogurtti, jossa on 30 % vähemmän sokeria ja 50 % enemmän proteiinia.

Tuote on myös säilöntäaineeton ja vähälaktoosinen.

JuguPLUSsan proteiini on peräisin rahkasta, jota on noin neljännes tuotteen kokonaispainosta. Rahkan maku ei kuitenkaan aina miellytä lapsia. Siksi JuguPLUS-tuotteen kehitystyössä haettiin nimenomaan lapsille maistuva rahkan määrä.

Jacky JuguPLUS valmistetaan Suomessa suomalaisesta maidosta. Tästä kertoo pakkauksen Hyvää Suomesta -merkki.

Makuja on kaksi, mansikka ja persikka ja pakkauksen tunnistaa Angry Birds -hahmoista. JuguPLUS löytyy kaupoista 4 x 80 gramman monipakkauksina.

Orkla Foods Finland myy ja markkinoi Suomessa useita vahvoja ja tunnettuja tuotemerkkejä: Abba, Ahti, Boy, Ekströms, Felix, Frödinge, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kallen, Pastella, Risifrutti, Tiira ja Vesta. Orkla Foods Finlandilla on vihannes- ja kalasäilyketuotantoa Turussa, jonka lisäksi Lahdessa valmistetaan Jacky-tuotteita vielä vuoden 2015 loppuun saakka. Yrityksen liikevaihto vuonna 2013 oli 92,2 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 185 työntekijää ja 23 kausityöntekijää. Orkla Foods Finland kuuluu norjalaiseen Orkla-konserniin.