OBH Nordica

Järeä Hero on varustettu huippuominaisuuksilla

Lehdistötiedote   •   Maalis 21, 2016 15:18 EET

Kylmää vai kuumaa? Sametin pehmeää vai täynnä sattumia? Herolla kaikki onnistuu!

Kevään uutuusblenderimme on varustettu järeällä 1 400 watin moottorilla ja tehokkaalla kuusiteräisellä sekoitusterällä. Näiden ansiosta se murskaa vaivattomasti jäät ja suoriutuu helposti vaativimmistakin tehtävistä. Tilavuudeltaan suuri lasikannu kestää hyvin kuumuutta, joten voit sekoittaa huoletta myös lämpimät keitot ja kastikkeet.

• Tehosekoitin ruostumatonta terästä.
  • Valmiiksi ohjelmoidut jäänmurskaus-, smoothie- ja sykäystoiminnot.
  • Portaaton nopeudensäätö.
  • Soveltuu sekä kylmien että lämpimien nesteiden sekoittamiseen.
  • Kuumuutta kestävä lasikannu 1,75 L.
  • Terä ja kannu kestävät konepesun.
  • Tehokas moottori 1 400 W.
  • Moottorilla 10 vuoden takuu.

Hero Blender, malli 6700, svh. 179 €

Tuotteita myyvät hyvin varustellut hypermarketit, tavaratalot ja alan erikoisliikkeet kautta maan.

Lisätiedot, kuvat ja kuvauslainat:

Mari Kilpiö, OBH Nordica Finland Oy

mkilpio@groupeseb.com

Puh: (09) 8946 1525

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen pienkoneita maahantuova yritys, jonka toiminta on lähtöisin Tanskasta ja Ruotsista. Yritys on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2002, jolloin ruotsalainen Nordica ja tanskalainen OBH fuusioituivat. Nykyisin OBH Nordicalla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa.

OBH Nordican johtava ajatus on kehittää ja luoda innovatiivisia tuotteita vastaamaan täydellisesti pohjoismaisten kuluttajien tarpeita ja odotuksia. Tänä päivänä OBH Nordica on löytänyt tiensä miljooniin pohjoismaisiin kotitalouksiin ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä.

OBH Nordica -konsernin yhteinen liikevaihto on noin 81 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 150 henkilöä. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.