Spartoo FI

Jalat maassa!

Lehdistötiedote   •   Touko 27, 2014 16:03 EEST

Hyviä uutisia : tänä kesänä meidän ei tarvitse valita korkokenkiä näyttääksemme tyylikkäältä! Miellyttävät ja muodikkaat sandaalit saapuvat vaatekaappeihimme ja malli-esimerkkinä trendikkäästä lookista toimii Alexa Chung!

Tässä 4 huippumuodikasta merkkiä genrestä:

Kaikille farkkudiggareille on olemassa Diesel, italialainen merkki joka on maailmanympäri tunnettu, luotu vuonna 1978 Renzo rosson ja Adriano Goldschmiedin toimesta! Kuka denim-legenda voisikaan paremmin täytttää vaatekaappimme? Merkki tarjoaa nykyään myös muuta kuin farkkuja, sillä kuka muu kuin oikea farkkulegenda osaisi tehdä farkkuihin sopivia asusteita? Diesel lanseerasi vuonna 2009 modernin kokoelman, joka yhdistää old school- ja urbaanin tyylin. Diesel ei siis seuraa perinteitä, vaan luo omanlaisiansa malleja: näin syntyy rohkeita vaatteita, kenkiä, laukkuja ja asusteita! jos kengät ovatkin sporttisia, Dieselin laukut kääntävät ilmeen retroon ja tuovat aimon annoksen luonnetta kaikkiin lookkeihin.

Perinteinen muoto yhdistettynä suureen valikoimaan kuvioita ja värejä ovat tehneet Havaianasin varvassandaaleista maailman suosituimpia. Vuonna 1962 Brasiliassa syntyneet Havaianas-varvastossut ovat nousseet nopeasti ykköshitiksi muodikkuutensa ja mukavuutensa ansiosta. Ne ovat mukavat jalassa sekä rannalla että kaupungin kaduilla. Lisäksi ne on valmistettu niin, että ne takaavat täydellisen hyvänolon tunteen ja estävät palovammat. Kaikkien brasilialaisten rakastamat ja useiden Hollywood-tähtien käyttämät trendikkäät varvastossut kuuluvat aurinkoiseen kesään! Sea, Havaianas & Sun...

Nyt siitä on jo yli 10 vuotta, kun Crocs on luonut historiaa. 10 vuotta valtavaa menestystä...eikä menestykselle näy loppua. Crocs on kolmen kaveruksen yhteistyön tulos, josta on tullut kevyt, vedenkestävä ja luistamattomalla pohjalla varustettu jalkine, jonka tarkoituksena on helpottaa kesän ulkoilmaharrasteita. Malleja löytyy myös kaikissa sateenkaarenväreissä. Helppo malli pukea jalkaan, helppo ottaa pois, tässä sandaalissa sekoittuu selkeys ja teknologia. Crocs on luonut mallin Croslite™, keveillä ja merkkaamattomilla materiaaleilla, jotka ovat hajuttomia. Krokotiili merkin tehtävänä on pukea koko maailma innovatiivisiin ja hauskoihin, jotka tuovat omistajalleen hymyn huulille.

Vuonna 1874 perustettu Rieker suunnitteli alunperin kenkiä Italian varakkaille. Nykyään perheyritys tarjoaa korkealaatuisia tuotteita, jotka yhdistävät estetiikan, mukavuuden ja teknisyyden. Viimeisimpiä trendejä seuraava merkki sopeuttaa kenkänsä arkeen, jotta ne olisivat samalla sekä tyylikkäät että mukavat. Tavallista kevyemmät ja pehmeämmät Rieker-kengät sopivat päivän jokaiseen hetkeen.

Spartoo : Kenkämyyjä numero 1 Euroopassa

Perustettu vuonna 2006, Spartoo on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä ja se tarjoaa tämän hetken trendikkäimmät ja laadukkaimmat kengät. Spartoo tarjoaa nykyisellään yli 700 merkin valikoiman, johon kuuluvat kaikki suosituimmat merkit, kuten Petit Bateau, Palladium, Nike, Reebok, sekä muotitietoisten suosima Clarks. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia (saappaat, korkokengät, tennarit, sandaalit, nilkkurit, iskevät bootsit...). Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.