Unibet Suomi

Jalkapallojoukkue Sputnik nousee suosta

Lehdistötiedote   •   Heinä 15, 2009 18:38 EEST

Peliyhtiö Unibetin mukaan venäläinen Sputnik uusii miesten sarjan mestaruutensa suopotkupallon MM-kilpailuissa, jotka pelataan tulevana viikonloppuna yhdeksättä kertaa. Unibetin sivuilta löytyvät kertoimet myös yrityssarjaan.

Suopotkupallojoukkue Sputnik pysyy maata kiertävällä radalla - muiden ulottumattomissa. Peliyhtiö Unibet antaa Sputnikille miesten sarjan alhaisimman kertoimen eli 3,00. Sputnikin perässä yrittää pysyä myös kakkossuosikiksi nostettu Nicky On The Butt, joka saa kertoimeksi 5,50. Naisten sarjan ennakkosuosikki on FC Stray Cats kertoimella 2,50. Suopotkupallon MM-kisat pelataan tänä kesänä tuttuun tapaan Kainuussa, missä ottelupaikkoina toimivat Hyrynsalmi ja Vuorisuo.

– Suopotkupallo on loistava vetokohde. Turnaus on järjestetty jo niin monena vuonna, että vahvimmat joukkueet alkavat erottua. Viime vuoden voittaja Sputnik on luonnollinen voittajasuosikki miesten sarjassa, Unibetin Liisa Matinvesi toteaa.

Unibetin mukaan yritysten välisen sarjan voittaa tänä vuonna Telinekataja Oy, jonka kerroin on alhaisin 2,75.

– Myös yrityssarjasta on tänä vuonna tulossa värikäs, kun mukana on joukkueita rakennusteollisuuden ihmisistä median edustajiin, Matinvesi povaa.

Suopotkupallo 2009 kertoimet
Jalkapallo vedonlyönti

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.