Betsafe

Jari Litmasen ja Betssonin yhteistyö innoitti Betsafen Litti-vetoihin

Lehdistötiedote   •   Huhti 08, 2013 15:30 EEST

Suomen kaikkien aikojen jalkapalloilija Jari Litmanen ja urheiluvedonlyöntiyhtiö Betsson ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Sopimuksen myötä Jari Litmasesta tulee Betssonin Suomen jalkapallolähettiläs ja asiantuntija. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe ottaa uutisen vastaan suurella ilolla, sillä se pitää yhteistyön alkamista selkeänä merkkinä vahvasta luottamuksesta kansainvälisiä peliyhtiöitä kohtaan.

Ihmisten huulilla pyörii varmasti tällä hetkellä monia "Kuningas" Litmasen tulevaisuuteen liittyviä kysymyksiä. Päällimmäisenä pohditaan, mikä tai kuka mahtaa olla Litmasen seuraava työnantaja. Betsafe onkin kehittänyt Litmasen tulevaisuuden ympärille vetoja, joten tulevaa työpaikkaa miettivät vedonlyöjät  pääsevät panostamaan tämän hetken kuumimpiin pohdintoihin. Kertoimien valossa näyttää siltä, ettei Litmanen pelaa tai valmenna Suomessa tai muualla vuoden 2013 aikana. Myös tämän vuoden aikana solmittava Palloliitto-pesti näyttää epätodennäköiseltä.

Suomen igaming-asiantuntija Juha Kvist pohtii jo Jari Litmasen sopimukseen liittyviä tulevia käänteitä. "On erittäin mielenkiintoista nähdä, sekoittaako kyseinen sopimus pakkaa, kun pohdiskellaan Jari Litmasen seuraavaa työpaikkaa. Kuninkaan ja Betssonin yhteistyö kuitenkin osoittaa sen, kuinka suuri luottamus ihmisillä kansainvälisiä peliyhtiöitä kohtaan tällä hetkellä on. Uskon kaikesta huolimatta, että Palloliitto on ainakin tällä hetkellä edelleen Litmasen ykkösvaihtoehto työkuvioista puhuttaessa", Kvist ynnää.

Jari Litmanen -special, tämänhetkiset kertoimet:

Jari Litmanen valmentajana ulkomaalaisessa seurajoukkueessa vuoden 2013 aikana:

Kyllä 3,35

Ei 1,27

Jari Litmanen valmentajana Suomen maajoukkueessa tai työskentelee Palloliitossa vuoden 2013 aikana:

Kyllä 3,70

Ei 1,23

Jari Litmanen valmentajana suomalaisessa seurajoukkueessa vuoden 2013 aikana:

Kyllä 4,00

Ei 1,20

Jari Litmanen pelaa suomalaisessa seurajoukkueessa vuoden 2013 aikana:

Kyllä 4,70

Ei 1,15

Jari Litmanen pelaa ulkomaalaisessa seurajoukkueessa vuoden 2013 aikana:

Kyllä 3,20

Ei 1,30

Lisätietoja antaa iGaming-asiantuntija Juha Kvist: juha.kvist@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.