Unibet Suomi

Jenson Button murskasi Räikkösen mestaruushaaveet

Lehdistötiedote   •   Huhti 14, 2009 16:44 EEST

Ilmiömäisen kauden avauskilpailun ajaneet Brawn GP tallin kuljettajat Jenson Button ja Rubens Barichello sekoittivat formulapakan täysin. Peliyhtiö Unibetin mukaan Button tulee nappaamaan kauden mestaruuden Lewis Hamiltonin ja Kimi Räikkösen nenän edestä.

Buttonin mestaruuden voittokerroin on ainoastaan 3,00 hänen kovimman kilpailijansa Hamiltonin kertoimen ollessa peräti 6,00. Samalla Button kiilasi mestaritaistossa ohi Alonson ja ennakkosuosikkina pidetyn Räikkösen. Myös seuraavassa osakilpailussa Malesiassa Brawn GP:n parivaljakolta odotetaan kovia tuloksia. Buttonin voittokerroin on 2,50 ja Barichellon 3,75, kun seuraavaksi veikatun Kubican voitto palauttaisi rahat kymmenkertaisena.

Kohuttu Brawn GP tuli F1-sarjaan, kun rahavaikeuksiin ajautuneen Hondan tallipäällkkö Ross Brawn osti koko tallin ja jatkoi sen toimintaa uudella nimellä. Brawn GP käyttää McLarenin ja Force Indian ohella Mercedeksen moottoria.

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.