Lekmer.fi

Jopa -22% alennusta suosituista Monster High-, Zoobles- ja Hot Wheels-tuotteista / Joululahjoja kaikenikäisille / Kilpaile ja voita Vuoden 2011 lelu!‏

Lehdistötiedote   •   Marras 29, 2011 17:33 EET

Tällä viikolla löydät kivoja tarjouksia Lekmer.fi-verkkokaupasta!

Joululahjoja kaikenikäisille
Joululahjasivulle olemme keränneet joululahjoja kaikenikäisille. Verkkokaupasta löytyy yli 10 000 tuotetta varastosta, joten varmaan löytyy jotain kivaa. Joululahjat löydät tästä!

Viikon tarjous!
Tämän viikon Lekmer.fi tarjouksesta löytyy Real Construction-rakennussarja. Nyt 22,90 € (37,90 €). Säästä 40 %

Voita vuoden 2011 Brio lelu!
Tällä viikolla jatkuu vielä Facebook-sivulla BRIO-kilpailu jossa on mahdollisuus voittaa vuoden lelu! BRIO Metrorata on voittanut Suomen Leluyhdistyksen järjestämän Vuoden 2011 Lelu -kilpailun. Meillä on jaossa on 8 kpl. metrorata-settiä, joiden yhteisarvo on noin 439 €. Kilpaile Facebookissa ja voita Brion metrorata-setti!

Tietenkin voit myös ostaa Vuoden 2011 lelun, Brio Metro-ratasetti – nyt vain 44,90 €
(54,90 €). Säästä 18 %. Jos olet ostanut tuoteet ja voitat kilpailun niin palautamme rahasi!

Joulahjojen vaihto-oikeus 17.01.2012 asti.
Tilaa ajoissa kaikki joululahjat! Joululahjaksi ostetuilla käyttämättömillä tuotteilla on vaihto-oikeus tammikuun 17. päivään saakka.

Osta joululahjat nyt – maksa helmikuussa 2012. 0% korkoa!

Yhteistyössä Klarna AB:n kanssa Lekmer tarjoaa mahdollisuuden ostaa tänään ja maksaa vasta helmikuun viimeinen päivä, 2012. Korko 0%!

Lekmeristä - Lelukauppa netissä
Lekmer on lelukauppa netissä. Lekmer tarjoaa korkean käytettävyyden, nopeat toimitukset, laadukasta palvelua ja turvallisia, luotettavia ja suosittuja leluja lapsille oikeaan hintaan. Lekmerin pyrkimys on nousta lelumarkkinointen johtavaan rooliin ja olla Pohjoismaiden suurin lelukauppa netissä.

Lekmer perustettiin tammikuussa vuonna 2006 ja kuuluu nyt CDON Group.

CDON Group - Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo
CDON Group on Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo. Yritys johtaa monia e-kauppayrityksiä kuten viihdekaupat Cdon.com ja Bookplus.fi, lelukaupan Lekmer.fi, muotikaupat Nelly.com ja LinusLotta.com ja terveys/liikuntakaupat Fitnesstukku.fi ja Bodystore.com.

E-kauppapaikat:
CDON.COM