VR Group

Junaliikenteessä varauduttava myöhästymisiin eri puolilla Suomea

Lehdistötiedote   •   Joulu 28, 2011 17:57 EET

Myrskyvauriot aiheuttavat edelleen häiriöitä junaliikenteessä. Matkustajien kannattaa varautua poikkeusjärjestelyihin ja myöhästymisiin myös keskiviikkoaamuna.

Eri puolilla Länsi-, Keski- ja Itä-Suomen rataverkkoa on ollut häiriöitä tiistaina. Illan aikana junia on pysähtynyt radalle myrskyvaurioiden takia. Matkustajille järjestetään korvaavia kuljetuksia poikki olevilla rataosuuksilla.

Tiistaina junaliikenne on ollut edelleen poikki Tampereen ja Turun välillä sekä rantaradalla Helsingin ja Turun välillä. Junia korvataan toistaiseksi linja-autoilla.

Liikennevirasto tiedottaa myrskyvaurioiden korjaustöiden etenemisestä ja junaliikenteen aloittamisesta.

Ajantasaista tietoa liikennejärjestelyistä saa osoitteesta www.vr.fi kohdasta Liikennetiedotteet tai VR:n asiakaspalvelusta numerosta            0600 41 900       (avoinna klo 7–22).

Lisätietoja: VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konserni tarjoaa työtä 12 000 ammattilaiselle Suomessa ja kymmenessä Euroopan maassa. VR:n viestintähenkilöstön yhteystiedot löydät osoitteesta http://www.vr-konserni.fi/fi/index/VRtiedottaa/Yhteystiedot.html. Tämä viesti on lähetetty automaattisen järjestelmän kautta. Osoitelähde: VR-Yhtymä Oy/Viestintä.