Tori.fi

Kaasujalkaa kuumottaa?

Lehdistötiedote   •   Helmi 07, 2011 16:19 EET

Autot, veneet, moottoripyörät ja matkailuajoneuvot - kaikki kätevästi yhdessä palvelussa. Tori.fi:n autonetissä voit ostaa ja myydä kaikenlaisia moottoriajoneuvoja helposti ja nopeasti. Ilmoittaminen on täysin ilmaista. Hakutoimintoa käyttäen voit etsiä ajoneuvoja hinnan, vuosimallin ja mittarilukeman mukaan, tai vaikka maakuntakohtaisesti. Ilmoituksiin lisätyt kuvat helpottavat ostopäätöstä ja yksityiskohtaiset lisätiedot antavat tärkeää tietoa ajoneuvon ominaisuuksista. Palvelusta löydät myös tarvitsemasi autotarvikkeet ja varaosat aina peräkärryistä suksibokseihin. Auton ostaminen ei ole milloinkaan ollut näin helppoa.

Kaikki ilmoitukset luetaan läpi ennen julkaisemista, joten ostaminen ja myyminen on turvallista. Voit halutessasi selata myös yritysten jättämiä ilmoituksia, jotka on luokiteltu näkyvästi erilleen yksityisten ilmoituksista.

Tori.fi on jokaiselle suomalaiselle suunnattu markkinapaikka, jossa tavaroita ja palveluita voidaan ostaa, vuokrata ja myydä. Ilmoittaminen on ilmaista ja helppoa, eikä palveluun tarvitse rekisteröityä. Työntekijämme lukevat jokaisen ilmoituksen läpi ennen julkaisemista, joten Tori.fi:n kautta ostaminen, vuokraaminen ja  myyminen on turvallista. www.tori.fi