ValueFrame

Kännykkä kommunikoi CRM-järjestelmän kanssa

Lehdistötiedote   •   Helmi 26, 2010 15:27 EET

Kauppalehti 16.02: tietokone ja kännykkä kommunikoivat

ValueFrame Oy ja Mobiconverge Oy tehostavat yhteistyössä ValueFramen CRM-järjestelmän käyttöä. MobiConverge on matkapuhelimeen ja tietokoneeseen asennettava erillisohjelmisto, jonka avulla kännykkä pystyy kommunikoimaan CRM-järjestelmän kanssa.

MobiConverge-ohjelmisto automatisoi asiakastiedon haun ValueFramen CRM:stä, kun asiakas soittaa matkapuhelimella tai vastaanottaa puheluita. Kun puhelu saapuu, soittajan tiedot aukeavat ValueFramen CRM-järjestelmässä. Palvelu toimii myös, kun puhelimeen ei vastata.

Lue lisää Kauppalehden nettisivuilta

Haluatko MobiConvergen yrityksesi käyttöön?

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

ValueFrame Oy on pienten ja keskisuurten asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen asiantuntija. Asiakkaistamme 96,7% suosittelisi ValueFramea myös muille yrityksille. Autamme asiantuntijoita menestymään parantamalla toiminnan tehokkuutta ja kannattavuutta.

Sovellusvuokratut järjestelmämme saat käyttöön nopeasti ilman ohjelmistoasennuksia, laitteistoinvestointeja tai erillisiä ylläpitokustannuksia. Toimialaosaamisemme, prosessituntemuksemme ja helppokäyttöiset, selaimella käytettävät palvelumme muodostavat yhdessä markkinoiden parhaan kokonaisuuden asiantuntijayrityksen ohjaukseen.

Asiakkaitamme ovat mm. Alma Media Lehdentekijät, BOB Helsinki Oy, Flander Oy, Johtamistaidon Opisto JTO, KVA Arkkitehdit, Projectus Team Oy, Protacon Yhtiöt, Rantalainen Oy IA International, Sito Oy, Suomen Kansallisooppera, Vahanen Yhtiöt ja viestintätoimistot Pohjoisranta ja Harkonsalo&Vesa.

www.valueframe.com