Unibet Suomi

Kärpät pelasi itsensä suosikiksi

Lehdistötiedote   •   Huhti 17, 2009 17:01 EEST

SM-liigan finaalit starttaavat huomenna Jyväskylässä. Peliyhtiö Unibet uskoo, että JYPn ja Kärppien välisestä finaalisarjasta tulee todella tasainen. Vielä välierissä mestaruussuosikin viittaa kantoi JYP. Kärppien esitys Bluesia vastaan nosti Kärpät peliyhtiö Unibetin suosikiksi.

Peliyhtiö Unibet uskoo, että Kärppien rutiini pitää Kanada-maljan Oulussa. Unibet antaa Kärppien mestaruudelle kertoimen 1,85 ja JYPn mestaruudella kertoimen 1,9. Ensimmäiseen peliin JYP lähtee kuitenkin suosikkina kertoimella 2,10, Kärppien kertoimen ollessa 2,90.

Unibet vedonlyönti
Jääkiekko kertoimet

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.

Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com