Goodio

KAIKEN TAKANA ON NAINEN – Goodio juhlii kansainvälistä naistenpäivää ilmoittamalla lahjoittaneensa 12 000€ Ubuntu Life -säätiölle ja järjestämällä maaliskuun mittaisen kampanjan

Lehdistötiedote   •   Maalis 03, 2020 09:40 EET

Kansainvälisen naistenpäivän kunniaksi Goodio ilmoittaa lahjoittaneensa Ubuntu Life -säätiölle 12 000€. Juhliakseen jo tehtyä lahjoitusta ja kasvattaakseen lahjoituksen määrää entistä suuremmaksi Goodio järjestää koko maaliskuun mittaisen KAIKEN TAKANA ON NAINEN -kampanjan. Kampanjatuotteena on Goodion Café Ubuntu -suklaa, joka on tehty yhteistyössä Ubuntu Life -säätiön kanssa. Goodio lahjoittaa jokaisesta myydystä levystä 0,50€ säätiölle.

Ubuntu Life -säätiön tarkoituksena on terveys - ja opetusohjelmien avulla tukea erityislapsia sekä auttaa naisten kouluttamisessa ja voimaannuttamisessa Maai Mahiun kylässä Keniassa. Goodion Café Ubuntu -suklaa on tehty Niilin alkulähteillä kasvavista Mountains of Moon -pavuista. Maustamiseen käytetty kahvipapu Café Ubuntu on yksi Ubuntu Life -säätiön tulonlähteistä Keniassa.

-Vastuullisuus, sanan jokaisessa merkityksessä, on yksi Goodion tärkeistä arvoista. Tämä on meille hieno yhteistyö ja olemme ylpeitä lahjoittamastamme summasta, ottaen vielä huomioon yrityksemme pienen koon, iloitsee Goodion toimitusjohtaja Sami Nupponen.

KAIKEN TAKANA ON NAINEN -kampanja toteutetaan laajasti Goodion kanavissa. Pääyhteistyökumppaniksi lähti mukaan helsinkiläinen Bassoradio. Tämän lisäksi Goodion kanssa aiemminkin yhteistyötä tehnyt vaikuttaja Noora Shingler on mukana kampanjassa hyvän asian puolesta.

-Tosi upeeta, miten innokkaasti meidän yhteistyökumppanit ovat lähteneet mukaan kampanjaan. Kampanja näkyy laajasti niin myymälöissä, radiossa kuin sosiaalisessa mediassakin. Bassoradion saaminen pääyhteistyökummpaniksi on hieno juttu ja meidän näköinen kanava, kertoo Jutta Nevala, Goodion myynti – ja markkinointipäällikkö.

-Me Bassolla uskomme tekoihin. Goodion Café Ubuntu on teko hyvän asian puolesta. Tämän kaltaisten tekojen tukemisessa on ilo olla mukana, kommentoi Katri Mäkinen, Bassoradion myyntijohtaja.

Goodion myymäläverkostosta yrityksen pitkäaikaisin kumppani Ruohonjuuri lähti ilolla mukaan KAIKEN TAKANA ON NAINEN -kampanjaan. Kampanja näkyy laajasti kaikissa Ruohonjuuren myymälöissä, niin Suomessa kuin heidän ruotsalaisessa tytäryrityksessään Happy Food Storessa. Tämän lisäksi kampanja on käynnissä Food Market Herkussa Helsingin keskustassa, Tapiolassa ja Tampereella. Yhteistyömyymälöitä ovat muun muassa K-Citymarket Sello, K-Citymarket Kupittaa, K-Supermarket Postitalo, K-Supermarket Grani, K-Supermarket Mustapekka, K-Market Hakaniemen Herkku sekä Anton & Anton myymälät ja kioskit.

Ilahduta ja tee hyvää!

#kaikentakanaonnainen

Goodion visio on olla aidosti läpinäkyvä yritys, joka tarjoaa laadukkaita tuotteita ihmisten hyvinvoinnin tueksi. Yrityksen tavoitteena on uudistaa koko suklaa- ja elintarvikealaa omalla esimerkillään, jossa yhdistyvät suomalaiset vahvuudet: puhdas rehellinen tuotantoketju, upea design-osaaminen ja herkullinen hyvinvointi. Goodion tuotteet valmistetaan alusta loppuun Helsingissä vankkumattomalla ammattitaidolla ja suurella sydämellä.