Lekmer.fi

Kaikki koulun aloitukseen

Lehdistötiedote   •   Elo 10, 2012 15:43 EEST

Pian syyslukukausi alkaa taas. Kyllä, kesälomakin vaikuttaa valitettavasti olevan ohi tältä erää. Lekmer on täydentänyt valikoimiaan kaikella, mitä tarvitaan, kun päiväkodit, vapaa-ajan harrastukset ja koulut pyörähtävät taas käyntiin. Reppuja, jumppapusseja, matkarattaita, pyöränistuimia, syksyn lastenvaatteita ja kaikkea muuta tarpeellista. Tuotteitamme ovat Angry Birds, Monster High, Spider Man, Skip Hop ja monet muut.

Viikon ostovinkki!
Viikon mahtavin ostovinkki on Trille, Babysitteri

Kaikki lasten juhlia varten
Lastenjuhlien järjestäminen käy käden käänteessä ilmapallojen, pöytäliinojen, pussukoiden, lautasten, mukien, pillien ym. juhlatuotteidemme avulla. Kaikki juhjatuotteet löydät tästä.

Osta nyt – maksa vasta 30/9!
Uusimmalla Klarna-kampanjallamme voit ostaa tuotteita jo tänään ja sinun ei tarvitse maksaa ennen 30/9. Voit valita maksutavan kassalta tehdessäsi ostosta.

Kysy asiakaspalvelultamme
Me olemme täällä sinua varten! Lekmerin asiakaspalvelu on vain painalluksen päässä, jos sinulla on joitan kysymyksiä tuotteistamme tai tilauksestasi. Me vastaamme sähköposteihin arkipäivisin 24 tunnin sisällä.

Lekmeristä - Lelukauppa netissä
Lekmer on lelukauppa netissä. Lekmer tarjoaa korkean käytettävyyden, nopeat toimitukset, laadukasta palvelua ja turvallisia, luotettavia ja suosittuja leluja lapsille oikeaan hintaan. Lekmerin pyrkimys on nousta lelumarkkinointen johtavaan rooliin ja olla Pohjoismaiden suurin lelukauppa netissä.

Lekmer perustettiin tammikuussa vuonna 2006 ja kuuluu nyt CDON Group.

CDON Group - Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo
CDON Group on Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo. Yritys johtaa monia e-kauppayrityksiä kuten viihdekaupat Cdon.com ja Bookplus.fi, lelukaupan Lekmer.fi, muotikaupat Nelly.com ja terveys/liikuntakaupat Fitnesstukku.fi ja Bodystore.com.

E-kauppapaikat:
CDON.COM