Lekmer.fi

Kaikki Lucia-kulkueeseen alk. 2,90 € | Babybjörn Miracle-rintareppu -28%! | Jopa -58% nukeista ja nukkekodeista | -50% LEGO pinnasängyn reunapehmusteista, hoitoalustoista ja leikkimatoista‏

Lehdistötiedote   •   Marras 15, 2011 17:59 EET

tällä viikolla löydät kivoja tarjouksia Lekmer.fi-verkkokaupasta!

Viikon tarjous!
Viikon tarjouksesta löytyy 50 litran Disney säilytylaatikoita! Nyt vain 14,90 € (30,90 €). Säästä 52%, eli hurjat 16 €!

Kilpaile ja voita uusi Lundby Småland!
Tällä viikolla on Facebook-sivulla mahdollisuus voittaa Lundby Smålandin uusi nukkekoti. Uusitusta nukkekodista löytyy parveke, aukeavat ikkunat, uudet tapeetit & lattiat. Jaossa on 4 kpl. nukkekotia yhteisarvolta noin 399,60 €. Kilpaile Facebookissa ja voita Lundby Smålandin uusi nukkekoti!

Joulahjojen vaihto-oikeus 17.01.2012 asti.
Tilaa ajoissa kaikki joululahjat! Joululahjaksi ostetuilla käyttämättömillä tuotteilla on vaihto-oikeus tammikuun 17. päivään saakka. Tämä on aivan mahtava diili! Osta joululahjat nyt – maksa helmikuussa 2012. 0% korkoa! Yhteistyössä Klarna AB:n kanssa voimme tarjota sinulle mahdollisuuden ostaa tänään ja maksaa vasta helmikuun viimeinen päivä, 2012. Korko 0%!

Osta joululahjat nyt – maksa helmikuussa 2012. 0% korkoa!

Lekmeristä - Lelukauppa netissä
Lekmer on lelukauppa netissä. Lekmer tarjoaa korkean käytettävyyden, nopeat toimitukset, laadukasta palvelua ja turvallisia, luotettavia ja suosittuja leluja lapsille oikeaan hintaan. Lekmerin pyrkimys on nousta lelumarkkinointen johtavaan rooliin ja olla Pohjoismaiden suurin lelukauppa netissä.

Lekmer perustettiin tammikuussa vuonna 2006 ja kuuluu nyt CDON Group.

CDON Group - Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo
CDON Group on Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo. Yritys johtaa monia e-kauppayrityksiä kuten viihdekaupat Cdon.com ja Bookplus.fi, lelukaupan Lekmer.fi, muotikaupat Nelly.com ja LinusLotta.com ja terveys/liikuntakaupat Fitnesstukku.fi ja Bodystore.com.

E-kauppapaikat:
CDON.COM