Fashionstore

Kannattaa kuulua Fashionstore.fi:n Fashion Klubiin

Lehdistötiedote   •   Marras 22, 2010 16:21 EET

Fashionstore.fi -verkkokaupasta löytyy ihania Calvin Klein, Guess, Nike ja Ray Ban − tuotteita. On vaatteista vöihin ja laukuista kosmetiikkaan, niin miehille kuin naisille. Fashionstore.fi -sivustolla voi myös rekisteröityä Fashion Klubiin, jossa on hyvät edut. Mitä enemmän ostat, sitä enemmän hyödyt. Tietysti saat ensimmäisten joukossa tietoa uutuuksista ja kutsuja kanta-asiakastilaisuuksiin. Tarjontaa on tietysti paljon, mutta Fashionstore.fi tarjoaa kyllä kilpailukykyiset mahdollisuudet ostaa laadukkaita tuotteita mukavaan hintaan, erityisesti tietysti Fashion Klubiin kuuluville kanta-asiakkaille. Eihän mikään tee niin hyvää itsetunnolle kuin Calvin Kleinin tai Guessin laukku keikkumassa kädessä – etenkin jos se on siinä ennen kuin muilla!

Fashionstore.fi – sivustolla on muuten myös mainio Sinin muotiblogi, josta saa mukavassa muodossa tietoa uutuuksista ja tulevista tuulista.

Fashionstore.fi kuuluu MPH Trading konserniin (www.mphtrading.com). MPH on perustettu vuonna 1992. Fashionstore.fi on helmikuussa 2010 lanseerattu fashion verkkokauppa. Myymme verkkokaupassa konserniin kuuluvia Guess ja Calvin Klein accessories tuotteita (laukut, lompakot, huivit, jne) sekä tämän lisäksi Nike accessories tuotteita (laukut, lompakot, vyöt) ja Ray Ban aurinkolaseja.