Logica

Kari J. Pessi vahvistaa Logican ulkoistuspalvelua ja asiakkuuksien hoitoa

Lehdistötiedote   •   Loka 07, 2010 22:30 EEST

IT-palveluyritys Logica on nimittänyt Kari Pessin Suomen IT-infrapalvelujen johtajaksi 1.10.2010 alkaen.

Kari Pessillä on vahva osaaminen sekä IT-infraan että sovellusulkoistuksiin liittyvistä palveluista, joiden kysyntä jatkuu edelleen vahvana.

Ulkoistusliiketoiminta Suomessa on osa Logican globaalia Outsourcing-liiketoimintaa. Ulkoistusliiketoiminta kattaa infrastruktuuri-, sovellus- ja liiketoimintaprosessiulkoistukset ja Suomessa sitä johtaa Leena-Mari Lähteenmaa.

Ennen nimitystä Kari Pessi työskenteli Tampereen Tietotekniikkakeskus liikelaitoksen toimitusjohtajana. Sitä ennen hän työskenteli Logicalla muun muassa telecom-toimialan palvelujohtajana.

Logica, johtaja Leena-Mari Lähteenmaa, puh. 050 410 3135

Logica on IT-palveluyritys, joka yhdistää ihmiset, liiketoiminnan ja teknologian mahdollisuudet. Palveluksessamme on 39 000 henkilöä, joista Suomessa 3 100. Konsultoimme asiakkaitamme toiminnan kehittämisessä, integroimme tietojärjestelmiä ja olemme asiakkaidemme ulkoistuskumppani. Asiakkainamme on johtavia eurooppalaisia yrityksiä ja julkishallintoa. Sitoudumme pitkään yhteistyöhön ja perehdymme asiakkaidemme toimintaan. Innovatiivisten palveluiden avulla tuotamme asiakkaillemme arvoa. Logica on listattu Lontoon ja Amsterdarmin pörsseissä. Lisätietoja www.logica.fi ja www.logica.com.