Spartoo FI

Kaupunkitennarit!

Lehdistötiedote   •   Syys 05, 2014 14:22 EEST

Olivatpa ne valmistettu sitten kankaasta, nahasta tai muusta mateeriaalista ja väriltään yksinkertaiset tai iskevät, tennarit valtaavat kadut tälläkin kaudella! Jokaiselle löytyy jotain ja voit luoda itsellesi oman lookin : sporttinen, rento, chic..aivan kuten monet Hollywood-tähdet!

4 suosittua tennarimerkkiä:

Varman trendikäs skeittilegenda DC Shoes surffailee extremeurheilun ja muodin tuulien välillä. Merkki ajankohtaistaa uudessa mallistossaan kaikkea muuta kuin huomaamattomien malliensa ulkonäköä ja teknisyyttä. Skeittipuistojen konkarit ja streetwear-tyylin nimiin vannovat käyttäjät ovat valinneet DC Shoesit jalkoihinsa! Tarjottuaan todella korkean suorituskyvyn omaavia kenkiä, merkki myy kausittain myös kauniita kokoelmia laukkuja, reppuja ja urheilulaukkuja. Kuten skeittikengät, merkin laukut eivät koskaan jää huomaamatta streetwearin tyylin parissa! Tutustu merkkiin DC Shoes Spartoon sivuilla!

Vuonna 1972 syntyneestä merkistä tuli vajaassa vuodessa yksi urheilukenkien johtava tekijä. Vuonna 1973 lanseerattu 'Waffle'-malli oli merkin ensimmäinen koriskenkä, jossa oli iskuja vaimentava pohja ja joka tarjosi takaisinponnahdusefektin. Tämän vallankumouksellisen kengän ansiosta Nike pääsi heti painimaan samaan sarjaan johtavien urheilukenkävalmistajien kanssa. Niken « Swoosh »-logon tarkoituksena oli kuvata kreikkalaisen voiton jumalattaren Nikén siiven liikettä. Tähtiin kirjoitettu menestystarina merkistä, joka on varustanut maailman suurimmat urheilutähdet, ja joka tänä päivänä on yksi lenkkarifanien halutuin kenkämerkki! Tutustu nyt Spartoon sivuilla malleihin

Valmistettuaan ensimmäisen urheilukenkänsä vuonna 1920 (merkin loi Adolf Dassler, jonka lempinimi oli Adi) ja varustettuaan maailman parhaimmat urheilijat, Adidas päätti siirtyä urheilukentiltä kadulle ja julkisti oman kaupunkikenkämallistonsa. Kenkämerkki ammentaa uusia ideoita laajasta perinnöstään ja on lanseerannut markkinoille uudestaan legendaarisia lenkkareitaan, jotka ovat ihastuttaneet jo monia sukupolvia. Stan Smith, Gazelle, Superstar... kaikki toinen toistaan omaperäisempiä malleja!

Joseph William Foster valmisti ensimmäiset urheilukenkänsä vuonna 1890. 70 vuotta myöhemmin merkin luojan lastenlapset päättivät antaa merkille nimen, joka viittaa etelä-afrikkalaiseen antilooppilajiin: Reebok. Todellinen edelläkävijä on omistautunut täydellisesti urheilulle ja innovaatiolle. Vuonna 1982 merkki loi jopa ensimmäisen ainoastaan naisille tarkoitetun lenkkitossun: muistat varmaan Freestylen... Merkistä on tullut laadun ja suorituskyvyn synonyymi. Se valmistaa edelleen ainutlaatuisia kenkiä, jotka ovat sekä teknisesti laadukkaita että tyylikkäitä.  Reebok on yhä edelleen parhaiden lenkkareiden palkintopallilla!

Spartoo : Euroopan johtava kenkämyyjä

Spartoo on perustettu vuonna 2006 ja se on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä. Nettikauppa Spartoo tarjoaa erittäin laajan valikoiman ja siihen kuuluu yli 700 suosittua merkkiä, kuten Asics, Guess, Rieker, Hello Kitty, sekä K-Swiss. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia, kuten saappaat, korkokengät, tennarit, sandaalit, ballerinat, sekä nilkkurit. Tilaa nyt kaikki tämän hetken suosituimmat lasten, naisten ja miesten kengät Spartoon sivuilta. Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.