Keskisuomalainen Oyj

Keskisuomalainen Oyj:n hallitus on päättänyt maksaa 0,40 euroa osinkoa

Lehdistötiedote   •   Marras 22, 2011 22:27 EET

Keskisuomalainen Oyj Pörssitiedote Keskisuomalainen Oyj:n hallitus on päättänyt maksaa 0,40 euroa osinkoa Keskisuomalainen Oyj Pörssitiedote 22.11.2011 klo 15.05 Keskisuomalainen Oyj:n hallitus on päättänyt maksaa 0,40 euroa osinkoa Keskisuomalainen Oyj:n varsinainen yhtiökokous 29.4.2011 päätti 0,80 euron osingonmaksusta hallituksen esityksen mukaisesti ja samalla valtuutti hallituksen päättämään vielä enintään 0,40 euron osingon maksamisesta yhtiön maksuvalmiuden ja tuloksen sallimissa puitteissa. Keskisuomalainen Oyj:n hallitus on päättänyt saamansa valtuutuksen mukaisesti 0,40 euron osingon maksamisesta. Osingonmaksun täsmäytyspäivä on 7.12.2011 ja osingon maksupäivä on 14.12.2011. Päätöksen perusteena on yhtiön suunnitelmien mukainen tuloskehitys ja maksuvalmius. Keskisuomalainen Oyj Vesa-Pekka Kangaskorpi toimitusjohtaja Lisätietoja antaa: Vesa-Pekka Kangaskorpi, 050-688 33 www.keskisuomalainen.com