Unibet Suomi

Kiekkoleijonat eivät juhli torilla tänäkään keväänä

Lehdistötiedote   •   Huhti 22, 2009 17:49 EEST

Jääkiekon MM-kisat pelataan Sveitsissä 24.4.–10.5. Peliyhtiö Unibetin mukaan Suomen kiekkoleijonat eivät tänäkään vuonna palaa kotiin kultamitalit kaulassa. Kerroin Leijonien maailmanmestaruudelle on peräti 12,00.

Kolmista edellisistä MM-kisoista maajoukkue on napannut yhden hopean ja kaksi pronssia, mutta nyt mitaliketju on vaarassa katketa. Suomen sijoittumiselle kolmen parhaan joukkoon Unibet antaa kertoimeksi 2,25.

Suurimpina suosikkeina kisoihin lähtevät NHL-ammattilaisia pursuava Kanadan joukkue sekä aina vaarallinen Venäjä. Molempien voittokerroin on 3,00.

Äärimmäisen kovista riskeistä pitävät voivat panostaa Ranskaan tai Unkariin. Niiden voittoon uskovat saavat maailmanmestaruuden sattuessa rahansa tuhatkertaisina takaisin.

Mikä joukkue voittaa mestaruuden?

Jääkiekon MM 2009- kertoimet
Unibet Vedonlyönti

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.