Newsec Finland Oy

Kiinteistöalan palveluita tarjoavan Newsecin Corporate Finance -tiimille valittu vetäjä

Lehdistötiedote   •   Helmi 19, 2010 14:03 EET

KTM Håkan Malmlund on nimitetty Newsec Advice Oy:n Corporate Finance tiimin vetäjäksi 15.3.2010 alkaen. Hän on aiemmin toiminut KPMG Oy Ab:n kiinteistöpalveluista vastaavan tiimin vetäjänä ja ollut viimeisen viiden vuoden aikana neuvonantajana lukuisissa merkittävissä kiinteistö- ja yritysjärjestelyissä. Sitä ennen hän on toiminut mm. SATO Oyj:n talous- ja rahoitusjohtajana.

”Olemme erittäin iloisia saadessamme Håkanin vahvistamaan strukturointi- ja vero-osaamistamme. Kiinteistösijoituksen markkinat edellyttävät finanssikriisin seurauksena lukuisia uudelleenjärjestelyjä sekä rahoitus- että omistuspuolella. Rekrytointi tukee loistavasti palvelukonseptimme kehitystavoitteita” - toteaa toimitusjohtaja Juhani Reen, Newsec Advice Oy:stä.

”Monilla yrityksillä ja julkishallinnon organisaatioilla on suuri tarve kehittää pääoma- ja rahoitusrakennettaan sekä toimintansa tuottavuutta esim. vapauttamalla kiinteistöihin sitoutunutta pääomaa ja uudistamalla oman sekä vieraan pääoman rakennetta. Newsec on minulle tuttu yhteistyökumppani jo usean vuoden ajalta. Newsecin proaktiivinen toiminta ja osaava henkilökunta muodostavat innostavan ympäristön uusille haasteille ja rakenneratkaisujen kehittämiselle” kertoo Håkan Malmlund.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juhani Reen,
Newsec Advice Oy, puh. 050 1696

Newsec tarjoaa palveluja kiinteistösijoittajille, kiinteistöomistajille sekä toimitilojen käyttäjille. Yhtiö on perustettu vuonna 1994 ja on yksityisten partnereiden omistama. Konsernissa on n. 600 työntekijää, josta 130 Suomessa. Markkina-aluettamme ovat kaikki Pohjoismaat ja Baltia. Olemme kasvaneet menestyksekkäästi perustamisestamme saakka. Menestyksen kulmakiviä ovat toiminnan jatkuva kehittäminen sekä innovatiivisuus. Lue lisää www.newsec.fi