Newsec Finland Oy

Kiinteistösijoituspalveluja tarjoava Newsec jälleen Suomen parhaiden työpaikkojen joukossa

Lehdistötiedote   •   Helmi 19, 2010 14:01 EET

Newsec tarjoaa muun muassa neuvonantoa kiinteistökauppa-asioissa, tekee kiinteistöarviointia ja -analyyseja sekä tarjoaa investoreille, omistajille ja kiinteistön käyttäjille laadukasta kiinteistöosaamista. Newsec osallistui kolmatta kertaa Suomen parhaat työpaikat 2010 -tutkimukseen ja on tässä tutkimuksessa jälleen sijoittunut Suomen parhaiden työpaikkojen joukkoon ja on myös kiinteistöalan Paras Työpaikka Suomessa.

”Olemme erittäin ylpeitä tuloksesta, sillä uskomme vakaasti, että henkilöstö- ja asiakastyytyväisyydellä on vahva korrelaatio. Uskomme myös, että työssään viihtyvä, ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstömme saa myös aikaan parhaat tulokset asiakkaillemme” kertoo toimitusjohtaja Kai Keituri Newsec Finland Oy:stä.

Lisätietoja:

Kai Keituri, tel. +358 400 400 930
www.newsec.fi

Newsec tarjoaa palveluja kiinteistösijoittajille, kiinteistönomistajille sekä toimitilojen käyttäjille. Yhtiö on perustettu vuonna 1994 ja on yksityisten partnereiden omistama. Konsernissa on yli 600 työntekijää, joista n. 130 Suomessa. Markkina-aluettamme ovat kaikki Pohjoismaat ja Baltia. Lue lisää www.newsec.fi